Inzide Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hei folkens, har 2 linser, en Sigma 100-300mm og en Canon EOS 18-55mm Standard linse til Canon EOS 1000d, har tenkt og ta bilder av fyrverkeriet idag! Og vil vite hvilken som er best til dette! Takker for alle svar! Er ny på foto, så xD - Bjørn-Magnus "kandy" Vian Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 med sigma linsa får du zoma lenger enn med standard linsa te canon. tipper du får bedre bilder med den også fordi med canon linsa så blir fyrverkeriene så langt unna hvis du skjønner :)jeg har samme kamera og linser som deg nesten haha. jeg har sigma 70-300 mm. Lenke til kommentar
Inzide Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 med sigma linsa får du zoma lenger enn med standard linsa te canon. tipper du får bedre bilder med den også fordi med canon linsa så blir fyrverkeriene så langt unna hvis du skjønner :)jeg har samme kamera og linser som deg nesten haha. jeg har sigma 70-300 mm. Ok, har brukt den, og har tatt noen bilder nå Så skal prøve begge, men regner med at sigma'en er best Takk for svar Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 med sigma linsa får du zoma lenger enn med standard linsa te canon. tipper du får bedre bilder med den også fordi med canon linsa så blir fyrverkeriene så langt unna hvis du skjønner :)jeg har samme kamera og linser som deg nesten haha. jeg har sigma 70-300 mm. Ok, har brukt den, og har tatt noen bilder nå Så skal prøve begge, men regner med at sigma'en er best Takk for svar cero problema! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Skytes det opp langt unna - telezoom 100-300. Skytes det opp tett på - 18-55. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Noe seint dette nå. Men jeg hadde Canon sin 18-55 3.5-5.6 IS og Canon ef 70-200mm F2.8L å velge mellom. Valget ble 18-55mm. For min del passet den best, pga mye fyrverkeri tett/ rett opp. Resultatet kan ses her : http://knuthsolberg.smugmug.com/Other/Godt-Nytt-År Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Linken går kun til hjemmesiden til SmugMug Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hmm se på www.knuthsolberg.smugmug.com. Så inn på album Godt Nytt År Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg brukte zoomlinsa mi i natt, men nå vet jeg at jeg ikke skal gjøre det flere ganger. Grunnen er at det blåste litt, og med lang lukkertid så ble alle vibrasjoner forsterket pga. zoomen. Nei, jeg traff følgende lærdom at om man skal ta bilder av fyrverkeri, bør man tett opptil, og benytte normallinsa. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hmm se på www.knuthsolberg.smugmug.com. Så inn på album Godt Nytt År Må man være medlem for å se? Kommer fortsatt bare til hovedsiden til Smugmug. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Hmm se på www.knuthsolberg.smugmug.com. Så inn på album Godt Nytt År Må man være medlem for å se? Kommer fortsatt bare til hovedsiden til Smugmug. http://knuthsolberg.smugmug.com/Others/Godt-Nytt-%C3%85r/15324280_5Dye2#1146757551_uik4P Fine bildet forresten. Endret 4. januar 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Takk;) da er siden opp hvis det var av interesse å se på det jeg tok på nyttåraaften. Vært nede noen dager, og driver enda å laster opp bilder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå