Gå til innhold

Sigma 100-300 mm vs Canon EOS 18-55 [Fyrverkeri] FORT?1

Anbefalte innlegg

Hei folkens, har 2 linser, en Sigma 100-300mm og en Canon EOS 18-55mm Standard linse til Canon EOS 1000d, har tenkt og ta bilder av fyrverkeriet idag! Og vil vite hvilken som er best til dette! :)

Takker for alle svar!

Er ny på foto, så xD

- Bjørn-Magnus "kandy" Vian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

med sigma linsa får du zoma lenger enn med standard linsa te canon. tipper du får bedre bilder med den også fordi med canon linsa så blir fyrverkeriene så langt unna hvis du skjønner :)jeg har samme kamera og linser som deg :thumbup: nesten haha. jeg har sigma 70-300 mm.

Ok, har brukt den, og har tatt noen bilder nå :) Så skal prøve begge, men regner med at sigma'en er best :) Takk for svar ;)

Lenke til kommentar

med sigma linsa får du zoma lenger enn med standard linsa te canon. tipper du får bedre bilder med den også fordi med canon linsa så blir fyrverkeriene så langt unna hvis du skjønner :)jeg har samme kamera og linser som deg :thumbup: nesten haha. jeg har sigma 70-300 mm.

Ok, har brukt den, og har tatt noen bilder nå :) Så skal prøve begge, men regner med at sigma'en er best :) Takk for svar ;)

cero problema! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg brukte zoomlinsa mi i natt, men nå vet jeg at jeg ikke skal gjøre det flere ganger. Grunnen er at det blåste litt, og med lang lukkertid så ble alle vibrasjoner forsterket pga. zoomen.

Nei, jeg traff følgende lærdom at om man skal ta bilder av fyrverkeri, bør man tett opptil, og benytte normallinsa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...