Sixexes Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Okay, så føreg starter en flamewar.. ta den et annet sted, please? Okay, jeg ser på min konsoll som en spillkonsoll og bruker den hovedsakelig for spill. Handler det om å se bluray filmer har jeg en blu-ray leser på pcen min. Microsoft's xbox 360 har de kuleste eksklusive spillene, og det er det som betyr mye for meg. Ikke kostnadene av internett og grafikken på God of War 3 + at fetterne min spiller på xboxen slik at jeg kan spille med dem - det er hovedsakelig grunnen til at jeg har lyst til å bytte konsoll. Om du har lyst på min mening om hvilken konsoll som er best; synes jeg fortsatt at overall er ps3'en best. da har vi lagt det bak oss? Så spørsmålet er, kan jeg få byttet inn min PS3 80GB PHAT mot en Xbox 360 slim? jeg kan tenke meg at mellomlegget blir noe rundt 500kr, men jeg er ikke sikker. Har noen spurt om dette? NB: Jeg bytter også selvfølgelig inn spillene mine: - LittleBigPlanet - Call of duty 4: Modern warfare - Call of duty: black ops - Battlefield bad company 2 (Knallbra spill, synd det ikke gir deg muligheten til å resette ranken din for noe lignende som prestige mode) Er det noen som har prøvd å gjøre det før, som vet om butikkene godtar det, eller om noen har solgt PS3 80GB før som vet hva man får for den.. helst i Gamestop eller EBgames Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Nei det går ikke. Er idioti å bytte ps3 til xbox 360. Lenke til kommentar
Sixexes Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Please ikke start den diskusjonen i min tråd.. Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Til slutt er det egentlig du som må velge kva du skal kjøpe, men eg har erfart litt på det området her, så eg kan prøve å komme med noko iallfall. Første konsollen av denne generasjonen eg kjøpte var PS3, men etter ca 14 dager bytta eg den inn i en Xbox 360 sidan det var ein del av vennane mine som hadde denne konsollen i forhold til PS3. Det første eg merka er at 360en er en mykje meir sosial konsoll, både med cross-game chat, og at det følger med alt du trenger i Xbox-pakken til å kommunisere med folk på nettet, noko det ikkje er på PS3. Etter at eg hadde hatt 360en ei stund merka eg at eg begynte å savne PS3en, blant anna pga Blu-ray (dette problemet får vel ikkje du, sidan du har det på PCen), og at eg ville spele God of War, Killzone, Uncharted osv. Det endte med at eg no har skaffa meg PS3 igjen slik at eg har begge konsollane. Angåande bytting: Det er sikkert lettare for deg å legge den ut på Finn.no, det er mange som har lagt ut PS3 80GB på en pris du får 360 Slim + Live + spel. Sidan du har spel som er såpass populære er det ikkje sikkert det blir vanskelig å få solgt den. Til slutt, det eg egentlig ville gjort, om du har mogelegheit til det, er å behalde PS3en, og kjøpe en 360 i tillegg. Lykke til med valet ditt, og godt nytt år! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå