Upsidian Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 (endret) jeg har ikke fappet siden 2010. men jeg puler Damen. er det lov og? det gjelder vell bare fapping? for isåfall skal jeg lett klare og holde meg til 2012 Endret 7. januar 2011 av Upsidian Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det er da dere har planlagt å gjøre det slutt? 2 Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Det er da dere har planlagt å gjøre det slutt? Satser ikke på det . Men jeg liker jo og ta sakene i egne hender avogtil Så tror ikke jeg prøver på og holde meg til 2013. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 jeg har ikke fappet siden 2010. men jeg puler Damen. er det lov og? Euuhm.. Nei! You're out! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Åh gud, jeg våknet klam av kaldsvette og trodde at jeg enda drev med dette horrible prosjektet. Anbefaler ikke å ta en fappefri periode som det her, sliter enda med tunge traumer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå