Qwseyvnd Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Jeg ser det er blandt annet SRAM, NV-RAM, EEPROM, Mikrokontrollere, etc i denne kategorien... Jeg tenker å lage en liten kalkulator for en øvelse. Men det skjulte er noe annet, men først en liten kalkulator. Mvh Qwseyvnd. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det du lister opp er forskjellige lagrings-teknologier typisk brukt til å lagre programkoden til mikrokontrollere. Utfordringa mi på dette spørsmålet er å finne en side på wikipedia som lister opp forskjellige typer binært minne, men et "normalt" søk på dette ga ingen resultater. Så kanskje noen andre klarer å finne en side på nettet som forklarer dette godt Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 OK, da vet jeg litt mer, takk for det. Gledelig godt nytt år til dere alle sammen i Diskusjon.No. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hei. Klarte til slutt å finne en oversikt. Men den omfatter muligens mer enn bare fysiske type lagringsminne så du får plukke ut det som er relevant: Les en.wikipedia.org/wiki/Category:Computer_memory Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå