Bordplate Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Takk for tips, skal ta det med meg Har også bestemt meg for å lage en liten regel til meg selv: De dagene jeg har bestemt meg for å gå i skogen skal jeg gå, uansett vær og forhold. 1 Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Meldt ganske greit vær til helgen. Da snører jeg min sekk og spenner mine marsjstøvler for nå skal jeg ut og gå! Regner med det er lite eller intet snø i skogen nå. Må få kjøpt meg disse Sole Ultra-sålene før jeg kan begynne å trene ordentlig føler jeg. Må høre om lokale sportsforetningen orker å ta dem inn. Skal kjøpe et kart også. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Jaja Boss, kun 838 dager igjen til opptaket starter. It's a long road... Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Enda bedre tid til å forberede seg Skulle gjerne vært ute i helga, men skal på konsert til lørdag og må dra relativt tidlig så det blir ikke noe overnatting på meg i helga. Gi feedback når du har fått og prøvd ut Sole til m77 da Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Sole og M77 er god stemning, brukte det selv hele året jeg var inne. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Men hvilken sålestørrelse passer til Alpha 42? Tror det er det jeg har i alle fall... Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Spørs vel litt på hvor store føtter du har, jeg brukte 42 i både støvler og såler. Men er du veldig tett på strl 43 kan det kanskje bli litt trangt? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har selv størrelse 42 i M77. 42,4 Sole såler passer utmerket (fikk ikke tak i 43, finnes det?) Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Mener du 42,5? For ser ikkt ut til at 42,4 finnes. Men er usikker på hva slags størrelse det egentlig er i skoen min jeg. Hvor står størrelsen? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Mente 42,5 ja. Hvor størrelsen på støvelen står er jeg litt usikker på. Har du sett under? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Ja, men stod så utydelig at jeg ble usikker på om det var det Lenke til kommentar
Brad Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ang. såler til sko. Har noen testet ut sånne vannsåler? Med vann i. Testet det her en dag på en life butikk. Føltes veldig behagelig ut. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Aldri sett før, men ser for meg at det blir et lite helvete å gå med dersom temperaturen skulle bikke under 0 grader. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Tenkte jeg skulle ut og gå en tur i dag. Regner som faen her i Hønefoss, men satser på at det er positivt for skoene så de blir våte og former seg etter foten min! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Regner i Tønsberg og Snøen forsvinner fortere ihver fall. Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Yes da! Vært i skogen og gått med marsjstøvlene for første gang! 2 timer brukte jeg, ca 1 mil tror jeg. På begynnelsen regnet det ganske kraftig, men jeg måtte bare si "faen ta det, jeg går i all slags vær!" Begynnelsen gikk det veldig fint, fikk kjent ordentlig på støvlene (som fremdeles er stive og gnagsårskapende) og det naturen hadde å by på denne dagen. Været var som sagt regn og vått så bakken ble fort veldig myrete og fuktig. Jogget de strekningene som tillot det. Enkelte steder i skogen står trærne som gater i løypa slik at solen ikke får lyst noe særlig. Her var det SINNSYKT mye snø! Jeg gikk gjennom flere ganger og tråkka ned i vann til langt over ankelen. Sekken veide angivelig 10kg i følge baderomsvekta, noe som gikk bedre og bedre utover turen faktisk. Merker kroppen fort tilpasser seg de fysiske påkjenningene den blir utsatt for på denne måten. Gleder meg til å fortsette sekkegåingen, ser for meg fine turer i sene sommerkvelder i slikt terreng som er her! Anklene og sålene på føttene er såre og ikke fullstendig vant med påkjenningene enda, men det regner jeg de vil bli med tiden. Må kjøpe noen dempede såler kjenner jeg... Nei, dette er ikke en treningslogg. Turen var ment som å "kjenne litt på forholdene" med sko og alt Regner med jeg starter treningsloggen så fort snøen forsvinner fra skogen fordi det var en ganske stor hindring det der! 2 Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) edit Endret 13. april 2011 av Donnie Darko Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Noen som skal til opptak nå til sommeren? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Sno her på forumet skal Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Hatt min andre dag i skogen da! Gikk greit i dag også, men reimen på sekken gnagde noe jævlig på skulderen av en eller annen grunn. Blir lite trening fremover da jeg skal på TG (yeah, know ^^) men regner med at snøen i skogen her har forsvunnet etter det. DA skal jeg begynne å skrive treningslogg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå