Tracertgeek Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 hei, prøvde igår å laste ned software for keylogging men mistenker at jeg har fått virus. plutselig åpner det seg en vindu på datamaskin som fører til en av disse spillsidene. jeg tok full systemgjennomgang og fant 4 infiserte filer. slettet de men problemet slutter ikke. og hvis jeg mistenker at jeg selv blir keylogga, hvordan kan jeg finne ut det eller slette det? takk! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hei, Kjør igjennom veiledningen som er linket øverst i signaturen min! Hva slags filer fant programmet du brukte? ~ Submit Lenke til kommentar
Tracertgeek Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Hei, Kjør igjennom veiledningen som er linket øverst i signaturen min! Hva slags filer fant programmet du brukte? ~ Submit ok takk! det var to filer som ble kalt " WinDrop " og noe annet som hadde navnet Open og Drop? kanskje du veit hva det er? Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vil minne deg på at om du leser igjennom veildningen så står det at du skal poste loggen(e) her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå