laneZ Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hei har dette hovedkortet og bruker det integrerte lyd kortet. Skur opp vulumet ikke så veldig mye men litt. Når jeg hører på musikk er det en irriterens sparking i høytalerene. Dette skjedde ikke med mitt eks hovedkort ABIT IS7. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Heh, skulle det ikke vært omvendt? Det er abit som sliter med produksjonsfeil så vidt jeg vet. Men kjører du win98se ? Der skal det visst være nevnt noe i manualen (asus sin) om lydprob. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Merker det jeg også. Vet a fa*n hva det kan være. Vurederer å laste ned nyeste lyd driver fra nettet, å ta en re-installasjon :x Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg har dette HK og har ikke dette problemet. Har du sjekket om det ikke er noe utenfor PC'en som forstyrrer. Har du lagt inn den nye SoundMax driverne som kom for 2 dager siden? Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 vil tro det er ett dårlig lydkort i hovedkortet, uten at jeg kan si noe sikkert om det. jeg ville også ha sendt en mail til produsenten, bare for å få info som måtte være kjent for dem. tviler, men kaskje en bios oppgradering, driver oppgradering for chipset el lydkort kan kanskje også hjelpe.selv om jeg vil holde en finger på dårlig hovedkort, eller feil på hovedkortet. slikt forekommer også ofte hvis du har høyt lydnivå på en enhet, spessielt forsterker. du får jobbe videre på dette. kanskje noen med bedre kjenskap til evne kan forklare deg mer. ps. optiske kabler er fiinfiint Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Nei, jag har ikke prøvd den nyeste lyd driveren. Tenkte jeg skulle koble opp surround på pc'n nå, å da prøver jeg å bruke digital utgangen på hk istedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå