AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hallo på doo, jeg er en jente på 18 fra Bergen her.! Har i det siste snakket litt med en fyr fra ålesund på nettet, og vi har vært på 4 dates mellom november og desember. På andre date, holdt vi rundt hverandre, på 3 holdt vi hverandre hender, og på 4 kysset vi. Høres ganske klassisk ut dette, tihi:) Og på søndag skal han kjøre helt til meg bare for å få sett meg igjen fordi han savner meg! Tror dere at han liker meg godt? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 i 8/10 tilfeller, sender han mld til meg først og spør om jeg har det bra og sånne ting og skriver om hvordan dagen hans har vært. hvis det har noe å si Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Tror han liker deg Lenke til kommentar
nnys Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 For å si det sånn, så hadde ikke han giddet og kjørt helt fra Ålesund til Bergen om han ikke hadde vært interessert i deg. 1 Lenke til kommentar
Kreative87 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Enten så liker han deg veldig godt, eller så er han veldig desperat. Jeg holder en knapp på det første =) Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Enten så liker han deg veldig godt, eller så er han veldig desperat. Jeg holder en knapp på det første =) Jeg holder en knapp på det andre, å kjøre Ålesund-Bergen er ikke noe man gjør for hva som helst. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 siden han skulle på ferie til Laos de to neste ukene, så vi får ikke sett hverandre før det bortsett fra på søndag, og siden jeg har brukt penger på å komme meg til han de 4 gangene, så synes vi begge det var fair at han kunne ta turen denne gangen, og han sa at han skulle gjøre det uten at jeg hintet eller spurte han om det. Jge har også gitt han klar beskjed om at jeg ikke ønsker noe det, og at jeg vil ta det HELT rolig i starten, og respekterte han og er fullt klar over. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 og det respekterte han og er full klar over det* mente jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå