Løve Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hei Jeg har et telefonnummer knyttet til et ring-kontant-abonnement fra Netcom, men som jeg ikke har brukt på år og dag. Har jeg fortsatt muligheten til å bruke dette nummeret til å f.eks. tegne et nytt abonnement, eller har Netcom tatt det tilbake og lagt det ut for distribusjon igjen? Lenke til kommentar
jic Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Netcom har 1 år fra sist du fylte penger, Lenke til kommentar
Løve Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Ok, så jeg har mistet nummeret da mao.? Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ok, så jeg har mistet nummeret da mao.? For andre enn Netcom å begynne og spekulere i slike ting er bare bortkastet. Finn deg en telefon og ring, eller send Netcom en mail, det er der alle svarene er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hva med å google nummeret eller sjekke på 1881.no om det er tatt i bruk av noen andre? Lenke til kommentar
jic Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 https://netcom.no/kundeservice/skjemaogvilkaar/abonnementsvilkaar_juli2010.pdf 12 mnd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå