Gå til innhold

Evaluer mitt !NYE! design.. (NYTT)

Anbefalte innlegg

Jeg bestemte meg for og lage en film side.. om filming og sånt

Jeg har lagd alle grafikk elementene (untatt bakgrunn) helt selv.

URL: http://home.no.net/washup/testest/

Gi den en karakter fra 1 (dåligst) til 10 (best)..

1 til 10 asså :D

Er det noe jeg kan gjøre bedre, si det! VIL HA HARD KRITIKK SÅ DET BLIR EN DRIT BRA SIDE, hehe. Selv ned til minste detalj..

En ting til: Jeg vil at menyen skal være i svart tekst, som blir rød når musa er over.. Men resten av linkene skal være i den fargen menyen er i nå og rød når musa er over (sånn som hw.no linken i nyheten som står der..) Åssen gjør jeg det?

Og har du ikke bedre og si enn "ja den var sugen" osv ikke svar..

Gammel side: http://home.no.net/washup/washup/index.php

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte nå bedre den gamle siden din jeg...

- Matteark bakgrunn passer ikke så godt her

- Videokamerat så ut som om det var overkjørt av en lastebil :D:D:D

- Du har rød farge på onmouseover, det passer ikke

+ Helt greie farger

+ Ikke for mye "dill" rundt omkring på siden

+ Du har ikke laget siden i frontpage :D

3/10

Lenke til kommentar

Ska vi sjå..

- Det står "logo" øverst på siden... Regner med at det egentlig ikke skal være der.

- Det videokameraet var litt for dominerende. Mulig det er utrolig bra eller noe, men det ser ut som det er fra slutten av 80-tallet. Og som @kd sa, det ser litt overkjørt ut. Tror det med fordel kunne vært fadet ned litt og kanskje gjemt bak noe skrift. Logo-skrift, liksom. Slik at det ikke hadde blitt så dominerende. Ser ut som det er midtpunktet på siden.

- Jeg er ikke så veldig begeistret for midtstilt skrift. Det går an til menyer og sånt, men jeg synes det blir for "amatør" til at hele "artikler", tekster, skal være skrevet slik.

- Bakgrunnen var litt hard. Litt matte-aktig, ja...

- Med unntak av hover-effekten er det ikke en eneste farge på siden. Bare gråtoner. Kan bli litt kjedelig i lengden. På en annen side kan det være fint å ha én relativt skarp farge (ikke altfor skarp) for eksempel i logoer eller noe sånt. Får litt kontrast på en måte.

- Kanskje menyen og det gedigne kameraet kan være i samme celle?

5/10

Lenke til kommentar

Du har rett, kameraet ER gammelt..

Men mener du at jeg skal gjøre kameraet litt "større"? Høyere liksom så det ikke ser overkjørt ut? Prøver det jeg.. (og legger til logo PÅ bildet)

Hva mer kan jeg gjøre? Vil ha denne siden skjønner du, hehe :smile:

Vil også ha de linkene i menyen til og være svarte, og de under til og være sånn som de er nå.. Kanskje jeg vurderer og bytte ut rødfragen, vet ikke jeg.. Men men

Kom med mer kriikk!

Mvh!

Lenke til kommentar

Greit design... Litt tregt kanskje... Prøv å piffe opp fargene litt. :grumpy:

Ikke bruk midtstilt tekst, fjern borderen på tablen rundt bildet.

Gjør logoen mindre og med farger, og med tekst som dekker mer over bildene... Bruk et annet bilde, og ja... :shrug:

Bare noen forslag. :yes:

:D

Lenke til kommentar

+ Grei logo, men kunne tålt en fargeklatt eller to

- Likte ikke helt menyen. Synes det ble litt forvirrende med to linjer og midtstilt

- Midtstilt tekst

- Savner noen farger til å sprite opp siden litt. Blir veldig grå slik den er nå

- Likte ikke helt den løsningen for nyhetene. Du kan f.eks "ramme de inn" eller skille de med en <hr> eller noe sånt

Ble mye negativt og lite positivt, men det kan bli veldig bra med litt justeringer.

Lykke til :woot:

Lenke til kommentar
Kunne vært litt bredere slik at hele menyen kommer på en linje..

Width på 640 er jo i minste laget, prøv med vertfall 700 px.

:yes:

Likte det du har gjort med nyhetene.. ble litt lettere å skille de fra hverandre nå

Lenke til kommentar

Nyhetene og menyen ser bra ut, men logoen :x

No offence, men den ble ikke noe særlig :wink:

- Kameraet til høyre for kameragal.com ble adskilt fra resten pga. annerledes bakgrunnsfarge. Ser ut som to separate bilder.

- Det rosa greiene rundt teksten passet ikke så bra

- 70 kb?? det var mye det :-?

Sjekk litt rundt på forskjellige sider og hent inspirasjon, så prøver du på nytt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...