Gå til innhold

AMD XP 1800+


elvis86

Anbefalte innlegg

Quote:


On 2002-02-03 18:48, psilocybe skrev:

oppgraderte fra etellerannet gammelt k133-kort med duron850 til (se sig) mens jeg hadde winXP installert..


bootet inn i XP, lot det surre litt, fikk melding om at 'nu må De reboote, min gode mand', gjorde det.. og ta da! ingen problemer siden.


urk. glemte signaturen.


msi k7t266 pro2 med XP1600 på


[ Denne Melding var redigert av: psilocybe på 2002-02-03 18:49 ]


 

Qlt, da slipper jeg kanskje å formatere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Jeg skal også ha 1024 ddr-ram.. Hvor blir dette billigst?


 

Glem 1024mb ram.. for det første er det svært usansynlig at du kommer til å trenge mer enn 512mb på _lenge_ .. dessuten er ram dritdyrt nå, så jeg anbefaler å starte lett, og deretter bygge på senere.

btw, ddr-ram?

 

Og ja, anbefaler heller Abit hovedkort, men dette er det sikkert delte meninger om.

 

Når det gjelder prosessoren så er fortsatt XP1800+ alt for mye dyrere enn XP1700+ (400kr) .. Ytelse-forskjellen er rett og slett ikke stor nok for å oppveie pris-hoppet.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-06 02:42, ZAN skrev:

MSI k7 266 PRO2 /RU

er det beste hovedkortet på markedet i følge mange tester i både innland og utland :smile:



 

Brukes i testlaben på HW også :smile: Bra og stabilt kort. Eller er vel også EpoX er godt valg for pengene.

 

Ang. skjermkort ville jeg valgt enten GF3 Ti200 128 MB (1.990,-) eller Radeon 8500 275/550 (2.390,-). Ville nok gått for Radeon og en XP1700+ som andre har anbefalt her. Radeon kortene har en del bedre billedkvalitet enn NVIDIA GF3...

Lenke til kommentar

Hei!

 

Hehe, et litt sent svar, men alt funker som en drøm, trengte ikke å formatere HD'n, bare plugge i ny hardware, starte pc'n og vips Athlon XP 1800+:)

 

Jeg må bare få skryte av stabiliteten:)

 

På min gamle PIII 550 var det aldri snakk om stabilitet:)

 

Hilsen Kai S.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...