Gå til innhold

Bluescreens feil med 64-bit

Anbefalte innlegg

Hey jeg får bluescreen på en pcen: Hp pavilion dv5 1145eo.

Har nettopp skiftet den til windows 7 64bit som er en OEM linsens. Den er ekte.

Når jeg skal kjøre systemklassifisering får den bluescreen, det kommer opp systemdriveren har sluttet å virke.

Hva er galt ?

Takk for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Last ned og installer skjermdriver fra HP, ikke de som har laget skjermkortet (NVidia,ATI, el.). Det kan være at HP har implementert en litt forskjellig VGA BIOS el. Hadde akkurat samme problem med min forrige Laptop. Driveren fra Lenovo var mye eldre enn NVidia's, men Lenovo's virket og den andre crashet.

Ja jeg har lastet ned alle driverene men forsatt kommer det bluscreen

Last ned og installer skjermdriver fra HP, ikke de som har laget skjermkortet (NVidia,ATI, el.). Det kan være at HP har implementert en litt forskjellig VGA BIOS el. Hadde akkurat samme problem med min forrige Laptop. Driveren fra Lenovo var mye eldre enn NVidia's, men Lenovo's virket og den andre crashet.

Jeg lastet ned fra http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=4063&lc=no&cc=no&dlc=no&sw_lang=&product=3826242 men får bluescreen fortsatt

Lenke til kommentar

Får du en Minidump i forbindelse med disse kræsjene? (*.dmp i C:\Windows\Minidump)

Isåfall, kan du legge ved en eller to i denne tråden?

hva er minidump er litt sånn dårlig i forbindelse med data

En minidump er en fil som lages automatisk av Windows ved blåskjerm kræsj. De kan kan være nyttige når du skal prøve å finne årsaken til kræsjet.

Filene ligger i en dedikert mappe (C:\Windows\Minidump) har extention '.dmp' (typisk filnavn er "012510-62478-01.dmp")

Lenke til kommentar

Får du en Minidump i forbindelse med disse kræsjene? (*.dmp i C:\Windows\Minidump)

Isåfall, kan du legge ved en eller to i denne tråden?

hva er minidump er litt sånn dårlig i forbindelse med data

En minidump er en fil som lages automatisk av Windows ved blåskjerm kræsj. De kan kan være nyttige når du skal prøve å finne årsaken til kræsjet.

Filene ligger i en dedikert mappe (C:\Windows\Minidump) har extention '.dmp' (typisk filnavn er "012510-62478-01.dmp")

Jeg beklager for at jeg ikke forsto hva du mente. Ja jeg får minidump i forbindelse men kræsjene.

Endret av pavllion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...