AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hei Jeg har aldri vært i et forhold før. Nå har jeg og en jente holdt på en stund snart 2 måneder. Vi flørter mye på msn, er på besøk hos henne ofte nå, vi kysser og slikt hver gang vi møtes. Sex er ikke noe stress for min del enda, tror ikke hun heller har det så travelt med å komme i gang enda, vi er ganske unge. Det jeg lurer på er hvordan skal jeg si til henne at jeg vil være "kjæresten hennes". Vi har ikke snakket om oss enda, vet ikke hvordan jeg skal gå fram, noen tips? Jeg tenkte kanskje noe slikt "Due, kan vi snakke litt om oss? Alle vennene våre tror vi er sammen, men hva er vi egentlig?" eller noe slikt? Tips takk ? Lenke til kommentar
tuppenballe Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 kan alltids ta "Du, hva er dealen med oss nå egentlig? Er vi kjærester eller? " Lenke til kommentar
nnys Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 "Jeg ønsker å bli din, jeg ", så ser du hva hun svarer tilbake. Lenke til kommentar
Masque Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 "Vil du bli min?" er det beste du kan si. Kort, konsist og ledende. "Jeg ønsker å bli din" og "Hva er greia med oss?" virker for svakt. Vær en mann Lenke til kommentar
empetre Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Skift relationship-status på facebook Lenke til kommentar
nnys Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Tss... for svakt å si; "Jeg ønsker å bli din, jeg"? Smeltet helt da kjæresten min sa dette til meg, og han er ingen tøffel skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Tss... for svakt å si; "Jeg ønsker å bli din, jeg"? Smeltet helt da kjæresten min sa dette til meg, og han er ingen tøffel skal jeg si deg. Det er jo veldig søtt sagt, da. Det er ydmykt, og det er en forskjell på ydmyk og svak. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) En kamerat av meg brukte setningen " jeg vil at du skal bli kjæresten min" mens han sto og holdt rundt henne. Suksess Type " vil du bli min", "jeg vil bli din" o.l er uten tvil gode setninger. Mye bedre enn type " skal vi bli kjærester" Lykke til Endret 31. desember 2010 av Paisley Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Skift relationship-status på facebook Det tørr jeg ikke før jeg har snakket med henne x) Mange gode forslag, men trenger flere =D Lenke til kommentar
empetre Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Tror du skal høre på Frk. Snasen. Hun er jente, og om hun falt for "Jeg ønsker å bli din", hvorfor skulle ikke jenta di gjøre det? Kjør på, og lykke til! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Sant det, i og med at gruppen "jenter" ikke er bygget opp av en hel haug selvstendige individer med forskjellige meninger og smak. Sar.. casm. 3 Lenke til kommentar
Kreative87 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det kommer egentlig på det samme hvordan du gjør det, blir dere sammen av det er det romantiosk og fint uansett =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå