Gå til innhold

Taliban kjemper egentlig for vår frihet

pk2010

Anbefalte innlegg

Grunnen til at Taliban er regnet som onde er fordi at den kjemisk neddummede befolkningen tror de utførte hi-tech operasjonen 9/11. Noe ikke de, men land som er underlagt jødisk kontroll utførte.

Alle krigene i midt-østen er stort sett iscenesatt for at drittlandet Israel skal føle seg trygg.

Håper Taliban triumferer totalt slik at vi slipper å lese disse pinlige trådene med det uendelige kjøret med Hasbara, jeg er drittlei av disse jødene og deres medhjelpere på dette forumet, de har ingen ære.

http://www.youtube.com/watch?v=u3enz_SHdYg

Uansett hvor banalt det måtte høres ut så kjemper løvevalpene i Taliban, Hezbollah og Hamas for Norge og verden sin frihet.

Jeg ser frem til den endelige seier.

Endret av pk2010
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen er det du snakker om? Taliban kjemper for Norge og verden sin frihet? Noe av det dummeste jeg har lest ever.

Taliban kjemper for å overta makten i Afghanistan ved å få igjennom sin hel skrudde politikk, og gjør dette ved å terrorisere sivilbefolkningen, da ved å drepe alle som ikke følger de.

Lenke til kommentar

Vår sikkerhet er ikke truet av Afghanistan, men vi er heller ikke i krig med Afghanistan. Vi er i krig mot Taliban, som har fotfeste der!

Norge støtter NATO, og er derfor pliktig til å hjelpe våre allierte. I Afghanistan samarbeider NATO med afghansk politi for å sikre at sivilbefolkningen i Afghanistan kan leve bedre liv — forhåpentligvis uten å måtte frykte å bli drept av terrorister. I tillegg er arbeidet mot Taliban svært preventivt, siden vi ved å hindre Taliban i å få større fotfeste, også bidrar til å gjøre vår egen verdensdel sikrere. Tror du virkelig ikke det ville blitt lettere for Taliban å rekruttere folk til å utføre terroraksjoner mot vesten uten NATOs tilstedeværelse?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mossad og andre vestlige etteretningsorganisasjoner (virkelighetens terroristorganisasjoner) har blitt tatt med buksa nede når de har posert som arabere såpass mange ganger at det ikke kan benektes lengere.

De har en innvestert interesse av å fortsette denne blodige krigen og det er ikke under deres verdighet å iscenesette flere typer angrep ala 9/11 bare i en mindre skala.

Lurer på hvor mange som aktivt er engasjert i Hasbara på dette foumet og andre her til lands.

Endret av pk2010
Lenke til kommentar

Helt utrolig. Så du mener altså at 11. september 2001 ikke var en terroristaksjon? Tror du bør lese litt mer, og slutte å bli hjernevasket av fantasifulle konspirasjonsteorier som er blitt avkreftet fra flere hold.

Nei, nå blir jeg sannelig provosert. Her har du noen lydklipp du kan høre på, så kan du kanskje få en annen virkelighetsoppfattelse...

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/16/Mohamed_Atta_to_ATC-1.ogg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/86/Mohamed_Atta_to_ATC-2.ogg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/ba/Ziad1.ogg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/76/Ziad2.ogg

Også kan du ha gleden av å høre disse klippene; lyden av overfalte piloter:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8e/Mayday1.ogg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/65/Mayday2.ogg

Telefonsamtale fra et av flyene:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/1f/Lyles.ogg

Og her er minnestentavlen av noen av menneskene du mener aldri ble drept i en terroraksjon den dagen:

Flight93-Memorial-Plaque.jpg

Nei, USA hadde all verdens grunn til å gå til krig mot Taliban, og det er faen meg flott av resten av NATO støtter avgjørelsen. For at slike terroristaksjoner ikke skal kunne skje igjen, er det svært viktig at vi opprettholder så mange styrker som mulig der nede, og at Norge også bidrar med sitt.

Endret av Rotteh
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hvis jeg forstår deg rett, så mener du at Talibans og Al-Qaidas terroristaksjoner kan forsvares. Du mener at det er helt OK at Taliban og Al-Qaida trener opp småbarn til å sprenge seg selv i lufta, og du mener det er greit at disse terroristgruppene ønsker å begrense sivilbefolkningens rettigheter til et minimum. Du har ingenting i mot at disse terroristgruppene stadig forsøker å utvikle nye metoder som kan skade uskyldige mennesker i andre deler av verden, for eksempel ved å utvikle mobildetonerende bomber som kan plantes i fly i den kommersielle luftfarten. Samtidig har du ingenting i mot at brevbomber sendes til ambassader, og du forsvarer at 3000 uskyldige mennesker ble drept av Al-Qaida i 2001.

Jeg føler ikke at en konklusjon er særlig nødvendig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja for dette var jo en veldig fruktbar debatt mellom to ytterparter på hver sin side.

Ingen har hevdet at Taliban angrep USA. Al-Qaida angrep Twin Towers, og det ble hevdet at Taliban skjulte Al-Qaida i Afghanistan. Før og etter invasjonen tilbød derimot Taliban seg å utlevere Bin Laden til USA om de hadde bevis for at han sto bak og at han kunne stilles for retten i et tredjepartsland. USA tok ikke imot tilbudet.

Norges "bidrag" til okkupasjonen av Afghanistan er en vits, og støtten vår til Karzai-regimet er forbrytersk. Regimet støtter seg på krigsforbrytere som Hekmatyar, Sayyaf, Dostum, Ismael Khan osv. - folk som under borgerkrigen drepte titusener i massakrer og skjærte brystene av kvinner, og innførte de kvinnefiendtlige lovene Taliban overtok i 96. Pest eller Kolera.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Dette følelsesmessige svadaet biter ikke på meg. Det er kanskje noen goyim som fortsatt tror på løgnende deres.

En dråpe norsk blod for Israel er en dråpe for mye.

Lol @ kosherpedia linker.

Og det finnes ingen mulighet for at du selv har blitt trill lurt av de såkalte "snille" taliban?

Hvis muslimer er så snille, hvorfor sprenger de seg selv i filler blandt barn, kvinner og andre uskyldige i Irak , Afghanistan , Pakistan etc?

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg ser frem til den endelige seier.

Valget av ord kan fremskaffe frysninger - men siden dette "bare" er ett ufarlig forum - trekker jeg mildt på smilebåndet til naboen min.

Lenke til kommentar

Hovedinnlegget i denne tråden ble flyttet til containment forumet oppslagstavlen pågrunn av at meningene som gis utrykk for i førstepost ikke er akspetable i en tråd om "hvorvidt taliban er onde" i roten av politikk og samfunnskategorien.

Følte bare at en redegjørelse var på sin plass siden moderator ikke gjør det.

Dette følelsesmessige svadaet biter ikke på meg. Det er kanskje noen goyim som fortsatt tror på løgnende deres.

En dråpe norsk blod for Israel er en dråpe for mye.

Lol @ kosherpedia linker.

Og det finnes ingen mulighet for at du selv har blitt trill lurt av de såkalte "snille" taliban?

Hvis muslimer er så snille, hvorfor sprenger de seg selv i filler blandt barn, kvinner og andre uskyldige i Irak , Afghanistan , Pakistan etc?

Cointelpro

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Taliban: Tidligere; Mujahedin (finansiert bla. av CIA/USA - klarte å drive USSR ut av A), religiøst styrt av Islam (og noen av disse forfekter Sharia) - Etter Taliba-styrt - blir de ofte Stamme-styrt. Bedriver krig på en måte som av vesten beskrives som "terror" (dvs. ramme uskyldige for å ramme skyldige)

Al-Qaeda: Ren og skjær millitant organisasjon som helst rammer fienden indirekte.

Det er tildels stor forskjell på disse to organisasjonene. Den største er vel at Taliban er en nasjonal motstandsbevegelse - mens AQ er en global ideologisk/revolusjonær/voldelig kampgruppe.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Og Saddam hussen har MØV

Saddam har nok mest mose i skjegget - tror jeg.

Har enda ikke truffet en eneste som egentlig savner Saddam.

Lenke til kommentar

Al-Qaeda, Taliban = Skumle muslimer oggaboo

Taliban: Tidligere; Mujahedin (finansiert bla. av CIA/USA - klarte å drive USSR ut av A), religiøst styrt av Islam (og noen av disse forfekter Sharia) - Etter Taliba-styrt - blir de ofte Stamme-styrt. Bedriver krig på en måte som av vesten beskrives som "terror" (dvs. ramme uskyldige for å ramme skyldige)

Al-Qaeda: Ren og skjær millitant organisasjon som helst rammer fienden indirekte.

Det er tildels stor forskjell på disse to organisasjonene. Den største er vel at Taliban er en nasjonal motstandsbevegelse - mens AQ er en global ideologisk/revolusjonær/voldelig kampgruppe.

Det meste stemmer, men Taliban og Mujahedin bør man helst skille mellom da de to kriget mot hverandre etter krigen mot Sovjet. Selv om noe helt distinkt skille er umulig da krigere i Afghanistan er en salig suppe der alle slåss mot alle alt etter som.

Lenke til kommentar

Taliban er et onde, akkurat som krigsherrene i Nordalliansen og andre militsgrupper er et onde. Taliban helte syre i øynene på kvinner på 90-tallet, men Hekmatyar gjorde det allerede på 70-tallet, og Karzai samarbeider med denne mannen. Krigsherrene som nå har fått makta i parlamentet og regjeringa drev på begynnelsen av 90-tallet med å skjære av kvinners bryster. Pest eller kolera, som sagt.

Lenke til kommentar

Taliban er et onde, akkurat som krigsherrene i Nordalliansen og andre militsgrupper er et onde. Taliban helte syre i øynene på kvinner på 90-tallet, men Hekmatyar gjorde det allerede på 70-tallet, og Karzai samarbeider med denne mannen. Krigsherrene som nå har fått makta i parlamentet og regjeringa drev på begynnelsen av 90-tallet med å skjære av kvinners bryster. Pest eller kolera, som sagt.

Spørsmålet der er vell helst om vi må nøye oss med pesten frem til man får det såppas stabilt at man kan bedre styresettet. Heller en regjering i utvikling mot vestlige normer enn en styrt av islamister og som utvikler seg deretter.

Når man får så få styrker må man nesten kompromisse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...