Gits Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Brått og plutselig vil ikke maskinen finne CD'en i CD-brenneren. :x Har testet med ulike cd'er og ingen blir funnet. Maskinen står i "stampe" og forsøker å lese. Reinstallert drivere, men dette gav ingen effekt... Noen som har noen som helst idè om hva som kan gjøres og evt. hva problemet skyldes?? Har en AOpen 40x brenner. Gits Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 har du sjekki kablene bak på brennern da? Lenke til kommentar
Gits Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Har sjekket ledningene... men dr**ten fungerer ikke . Når jeg putter en tom eller en full cd inn står den bare å lyser grønt uten å kunne lese innholdet... mystisk Lenke til kommentar
div_ Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 sikkert dumt..men jeg klarte å sette datakabel feil vei..dette gjorde at cd/cd-r spiller bare forsvant...! har du prøvd og slette dem fra system....restarte..gå inn i bios og LAGRE brenneren manuelt i bios? g lemte dette når jeg installerete HD....alt virket bra til jeg restaret el skrudde av og på igjen..da var harddisk 2 borte og cd/dvd borte... håper det var til hjelp:-/ Lenke til kommentar
Gits Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Har lagt inn nytt Bios... tipper skjiten er gåen... Lenke til kommentar
Teddy KGB Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Det eksakt samme ekjedde med min Aopen 40x brenner. Fikk ny 52x i bytte, nå klikker den og vil ikke brenne ut fulle Mmore cd'er. Dretamerke!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå