HelloKjersti Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Her er våre favoritter og skuffelser fra året som har gått. Les mer Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Enspiller delen i Battlefield Bad Company 2 er noe av det beste jeg har vært borti innenfor FPS. Online spiller jeg mest Call of Duty Black Ops da jeg synes den har bedre online del en BC2. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det var mye Heavy Rain "hat" her, fatter ikke at noen kan kalle dette årets skuffelse. Det er et av mine desidert beste spill for 2010, og jeg har mange minneverdige og episke spilløyeblikk fra dette mesterverket! 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det var mye Heavy Rain "hat" her, fatter ikke at noen kan kalle dette årets skuffelse. Det er et av mine desidert beste spill for 2010, og jeg har mange minneverdige og episke spilløyeblikk fra dette mesterverket! Personlig synes jeg spillet har en oppskrytt historie, og elendig spillmekanikk, men hver sin smak regner jeg med. Noe av essensen i skuffelser er jo også høye forventninger, det er vel værre spill fra året. AtW Lenke til kommentar
Lange Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Likte ikke meatboy. Han styrer på en helt merkelig måte som irriterer meg. Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Kan vel si at Bad Company 2 og Mass Effect 2 er mine favoritter i år også. Synes ingen andre multiplayer FPS spill er i nærheten av BC2, og ME2 er en av få gode sci-fi rollespill som finnes der ute for tiden. Det var også et hav av gode indie spill i år, som jeg vanligvis ikke er så begeistret for... Endret 31. desember 2010 av CosmoK Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Bad Company 2 og Mass Effect 2 er vel også årets favoritter for meg! Flerspiller delen på BC2 er bare epic, og historien, karakterene og alt på ME2 er sykt bra! Mellom de to er vel ME2 det beste spillet jeg har spillt i år, mens BC2 blir favoritten da jeg fortsatt spiller det Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Så absolutt enig med Bad Company 2. Utrolig bra spill. Synes dog det er merkelig at Mafia II ikke blir nevnt. Synes det er et veldig godt spill. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Rart ingen nevner Civ5 som årets flopp. Snakk om opphauset spill som skuffet... Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Dette var en i overkant stusselig oppsummering, som gjør skam på et fantastisk spillår. Men for all del, sikkert bedre enn ingenting.. Lenke til kommentar
anonymus94 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Gleder meg til Test Drive Unlimited 2 i februar Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ikke et ord om Star Craft II? Det er i hvert fall det spillet jeg vil huske best av 2010-lanseringene. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Bioshock 2 en flopp? Synes Bioshock 2 var minst like bra som første, kanskje litt mye repetition å løpe gjennom mange av de romman omigjen, men satt igjen med at jeg nøt spillet tvers gjennom. Av 25 reviews hos gameranking får den overall på 88%. Det er ikke flopp i min verden. Endret 31. desember 2010 av Samegerilja Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Likte Bad Company 2 best, men spilte det så mye at jeg ble lei av det Online liker jeg BC2 og CoD: BO best, Singeplayer er det GT5, ingen tvil XD Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Huh ja, Mincraft er SKUMMELT Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det var mye Heavy Rain "hat" her, fatter ikke at noen kan kalle dette årets skuffelse. Det er et av mine desidert beste spill for 2010, og jeg har mange minneverdige og episke spilløyeblikk fra dette mesterverket! Personlig synes jeg spillet har en oppskrytt historie, og elendig spillmekanikk, men hver sin smak regner jeg med. Noe av essensen i skuffelser er jo også høye forventninger, det er vel værre spill fra året. AtW Historien er uansett bedre enn 97% av alle andre historier i spill i dag. Det er noe som er mangelvare idag, gode historier som du lever deg inn i. Her er Heavy Rain i en særklasse! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Det var mye Heavy Rain "hat" her, fatter ikke at noen kan kalle dette årets skuffelse. Det er et av mine desidert beste spill for 2010, og jeg har mange minneverdige og episke spilløyeblikk fra dette mesterverket! Personlig synes jeg spillet har en oppskrytt historie, og elendig spillmekanikk, men hver sin smak regner jeg med. Noe av essensen i skuffelser er jo også høye forventninger, det er vel værre spill fra året. AtW Historien er uansett bedre enn 97% av alle andre historier i spill i dag. Det er noe som er mangelvare idag, gode historier som du lever deg inn i. Her er Heavy Rain i en særklasse! Dritt er ikke bedre bare fordi det er begravd i kloakk Nesten alle spill har elendige historier. Jeg synes ikke det er et argument for at en ikke god historie er bra. AtW Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Bioshock 2 en flopp? Synes Bioshock 2 var minst like bra som første, kanskje litt mye repetition å løpe gjennom mange av de romman omigjen, men satt igjen med at jeg nøt spillet tvers gjennom. Av 25 reviews hos gameranking får den overall på 88%. Det er ikke flopp i min verden. For det første er kategorien årets skuffelse, ikke årets flopp. For det adre har vi laget individuelle lister som viser hva hver enkelt har som favoritt og skuffelse. Du har sikkert vært i samme situasjon, selv om et spill får god kritikk, trenger det nødvendigvis ikke være et spill som passer deg. Når det er sagt, så er jeg helt enig med Knut Gaute. Bioshock 2 når ikke den enestående forgjengeren til anklene. Her får vi servert en historie som stort sett prøver å gjøre det motsatte som historien i det første spillet, der vår antagonist Spohia Lamb representerer en motpol til Anderw Ryan. Jeg stiller meg rett og slett spørsmålet, hvorfor hører vi aldri noe om henne i det første spillet, og hvorfor kan en slik person i det hele tatt leve i Rapture når hun er så åpent negativ mot Ryan? Og Big Sister? Kom igjen da, det er bare latskap. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Starcraft 2: Wings of Liberty var nok årets spill for min del. Mange vil ha det til at Blizzard ikke hadde forandret oppskriften nevneverdig fra eneren. Men så skal man heller ikke endre alt for mye på en oppskrift som fungerer nærmest perfekt. Det bør jo også nevnes at enspiller-kampanjen er langt mer variert og tilbyr et mye bredere gameplay enn det enspiller-kampanjen i Starcraft 1 gjorde. Og med en gjennomført multiplayer som ikke står tilbake for eneren, og enda større muligheter hva custom games angår, vil jeg si at Starcraft 2 er en glimrende etterfølger. Ellers synes jeg det er positivt at Minecraft nevnes, som et av årets store indie-spill. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Skriv din kommentar....Det var mye Heavy Rain "hat" her, fatter ikke at noen kan kalle dette årets skuffelse. Det er et av mine desidert beste spill for 2010, og jeg har mange minneverdige og episke spilløyeblikk fra dette mesterverket! Ehh B-film, Skal de prøve å mikse spill sjanger med Film må de i alle fall miksen den med en bra film Ikke en dårlig B-film. Flere ting jeg kunne klaget på men dette er nr 1. Endret 3. januar 2011 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg