carry123 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hei, har er problem med at min hp laptop som har gjennopprettingsprogrammene sine inne på laptoppen. Problemet er at jeg får diverse feilmeldinger og datan fryser seg opp, dette gjør at jeg ikke får tilgang det programmet. Er det andre muligheter for å sette den opp på nytt eller er den rett og slett ødelagt. Takk på forhånd Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Riktig. Det er en egen skjult partisjon som inneholder dette installasjonsprogrammet. Om du ikke får bootet den partisjonen så last ned http://www.ultimatebootcd.com/, bruk den for å boote den. Om den booter og krasjer, så bruk den disken til å formatere din nåværende Os disk. Lenke til kommentar
carry123 Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Hvordan skal jeg laste ned programmet når jeg ikke kommer inn på noe på datan uten at den fryser seg opp :s Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ja, du har virkelig lest du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå