AfterGlow Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Proffe speedrunnere imponerer. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hva var den gamle rekorden? Har ikke sett 100%-runnen da disse fote er kjedligere enn de som bare udner spillet (der er vel rekorden på quake omlag 11 minutt), men kanskje jeg skal ta med en kikk,. AtW Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Imponerende vil jeg si ja Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Ah. Godt å se Q1 igjen Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Akkurat som å se meg selv spille Quake med min Amiga 4000. http://de3.aminet.ne.../kimmequake.jpg http://de3.aminet.net/pix/misc/kimmequake.readme Endret 31. desember 2010 av Kimme 1 Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Sykt sterkt, men de har ikke klart å drepe alle monstre, se 48:54 feks, 80/81 Kills Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Akkurat som å se meg selv spille Quake med min Amiga 4000. http://de3.aminet.ne.../kimmequake.jpg http://de3.aminet.net/pix/misc/kimmequake.readme A1200 Tower > A4000 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Sykt sterkt, men de har ikke klart å drepe alle monstre, se 48:54 feks, 80/81 Kills Du ser dette flere ganger i runnen, det som teller er ikke antall kills når han treffer ned-level-teleproten, men antall kills når opptellingen etter levelen er ferdig, det siste monstret dør under opptellingsksjermen, og man når 81. Ellers er de tsom mistenkte at denne runnen er litt mindre underholdene enn den som var uten 100% kills, anbefaler folk å sjekke ut den, den er på omlag 11 minutt, mere rocketjumping og skøy. Uansett er det bra det skrives litt om speedruns, det er gøy. Sjekkg gjerne ut http://speeddemosarchive.com/ for mere moro, evt http://tasvideos.org/ om man liker tool-assisted runs (som kan være krem underholdning det også) AtW Lenke til kommentar
svenka Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Artig artikkel og imponerende spilt av dem, men tjener de noe på det egentlig? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 j, respekt Det er en hobby, personlig syns jeg det er fasinerende også Penger er ikke alt vet du. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Akkurat som å se meg selv spille Quake med min Amiga 4000. http://de3.aminet.ne.../kimmequake.jpg http://de3.aminet.net/pix/misc/kimmequake.readme Sykt rått mann oldschool lzm. Edit: Videoen var jo helt sykt, utrolig hvor gode folk kan bli. Hadde likt å sett en speedrun video hvor det bare blir rushet gjennom spillet uten å drepe alle monstre, finne items osv. Endret 2. januar 2011 av Carlgutt Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Det er en speedrun der de ikke tar items etc, er ca et kvarter den jeg har sett. Er som nevnt mer underholdende enn denne å se på. Mener den jeg har sett heter "quake done quicker" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Speedruns er fascinerande å sjå på. Spesielt når ein har gjennomført spelet sjølv. Sjølvsagt for å sjå kor raskt det kan gjerast, men ein kan kanskje få meg seg nokre tips her og der samtidig. Kor mykje start og stopp er det normalt brukt ved speedruns? Super Mario 3 speedrun på 11 minuttar meiner eg å hugse det tok 2 år å lage. Han brukte mykje start og stopp med emulator. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Speedruns er fascinerande å sjå på. Spesielt når ein har gjennomført spelet sjølv. Sjølvsagt for å sjå kor raskt det kan gjerast, men ein kan kanskje få meg seg nokre tips her og der samtidig. Kor mykje start og stopp er det normalt brukt ved speedruns? Super Mario 3 speedrun på 11 minuttar meiner eg å hugse det tok 2 år å lage. Han brukte mykje start og stopp med emulator. Det varier veldig, for tool-assisted er det tusenvis, men for vanlige speedruns så vil jeg tippe mellom 10 og 100 segmenter er det vanligste, på speeddemoas-archive står det hvor mange semgenter som er brukt. NOen kjører også single-segment-runs. Det som tar tid er å perfeksjonere vært segment, det kan være hundrevis av forsøk per segment, eller tilogmed tusen+ i ekstreme tilfeller. AtW Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 blir dette spilt igjennom i en "sit down" eller blir f.eks banene filmet individuelt også klippet sammen? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 blir dette spilt igjennom i en "sit down" eller blir f.eks banene filmet individuelt også klippet sammen? For denne konrete videoen? Filmet individuelt. AtW Lenke til kommentar
Chief Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Dette må være Quake's versjon av Aspbergersyndrom. Dette er jo bare sykt. Imponerende, men sykt. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hihi, jeg så filmen her om dagen, svært imponerende. Morsomt å se denne typen nyheter på spillverket 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg