fredrikha Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Meg igjen vet du Noen som vet om det kommer noen mobiler i Januar som er bedre enn Iphone 4 eller HTC HD? Kommer det en ny htc i løpet av januar?. Lurer på om jeg skal kjøpe meg iphone morgen, eller om jeg bør vente ?. hva syntes dere? og evt hvem mobil i morgen eller hvem i januar? Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Vent. Nexus S til Norge, Optimus 2X og Sony Ericsson Zeus er i alle fall rundt hjørnet. Lenke til kommentar
fredrikha Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Vent. Nexus S til Norge, Optimus 2X og Sony Ericsson Zeus er i alle fall rundt hjørnet. Disse kommer til å slå Iphone? Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Definèr slå iPhone. Etter min mening slår flere telefoner fra første halvår av 2010 iPhone med god margin... Lenke til kommentar
Migla Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Vent til februar hvis intet hastverk. Lenke til kommentar
fredrikha Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Vent til februar hvis intet hastverk. grunn for hvorfor februar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå