stoolman Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hei! Jeg har de siste 2 dagene mottat en rekke mail med en zip fil som vedlegg. Disse kommer fra flere personer som jeg kjenner godt og som jeg på ingen måte tror vil meg noe vondt. Mailene har Subject enten re: application eller Re: Movie. Inni zip filen ligger det en slags msdos fil. Jeg går ut fra at dette er et eller annet mail virus som sender seg selv til alle på mail listen til de som kjører filen som ligger i zip arkivet, men jeg vet ikke.... Er det noen andre som har erfaringer med mail av denne typen? Setter stor pris på alle svar.. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Dette er meget trolig et virus Spør de som er oppgitt som avsendere om de har sendt deg noe. En del virus bruker adresseboa i outlook til å lage avsenderadresser, så det hjelper ikke at personene er bekjente og "snille" Det er ikke sikkert at de har send deg noe i det hele tatt. Hvis du har et godt antivirusprogram, tar det seg av slike problemer. Regner med at du haar et oppdatert et installert? Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Hvis du har fått tilgang til å åpne det vedlegget så har ikke antivirus programmet ditt gjort jobben. oppdater antivirus programmet ditt og kjør en scan. Det er et virus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå