Gå til innhold

Flamewartråden


danielch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hæ. Den har da spill og multiplayer...

 

 

Les tittelen trådstarter har valgt å kalle "topicet".

 

Ironi og sarkasme heter det.

 

Tråden kommer garantert til å bli stengt av en moderator grunnet det faktum at den ikke vil føre til annet enn en "fanboy" krig. Dog, den er humoristisk.

Endret av NinjaGaiden
Lenke til kommentar

Kvalitet foran kvantitet. Og, de kommende multiplattform-storspillene vil sannsynligvis se bedre ut på Xbox 360. :)

Trenger egentlig ikke mer enn LA Noire og Skyrim imo, må skaffes til den ultimate gaming konsollen Xbox 360.

 

Ultimate gameren er en som har alle, nemlig meg. Skal ha pc til 20k også!!! Uncharted 3 vil eie det meste iår, driter i om det selger dårligere en Gears 3, grunnene er 360 only eiere og jeg sliter med å finne mer en 2 eksklusiver iår til 360en og jeg ser over salgstall å kjøper de spillene jeg har lyst på.

 

Multiplattspillene vil se best ut på en pc til 6k med skjerm. Mellom eksklusivene så ser de på PS3 best ut nok engang over 360 med Gears. Det lille snippet jeg fikk med UC3 var nok til å se at Gears 3 har tapt. :cool:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Alt trenger ikke være makset ut på settings i spillet grafikkmessig, vet du.

Så 25.000 var i overkant veldig mye.

 

Vel, da kan du like godt spille det på Xbox 360.

 

Kvalitet foran kvantitet. Og, de kommende multiplattform-storspillene vil sannsynligvis se bedre ut på Xbox 360. :)

Trenger egentlig ikke mer enn LA Noire og Skyrim imo, må skaffes til den ultimate gaming konsollen Xbox 360.

Multiplattspillene vil se best ut på en pc til 6k med skjerm.

 

:rofl:

Endret av Phil Hellmuth Jr.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...