Gå til innhold

Flamewartråden


danielch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden dette for det meste handler om PC versus konsoll, så får jeg skrive min mening om akkurat det. Generelt så synes jeg PC er bedre til strategi og shootere, mens konsoll er bedre på actionspill, plattformere, arkadespill og sportsspill. For RPG-er kommer det litt an på sjangeren hva som er best, feks Fallout og Baldurs Gate er best på PC, mens Final Fantasy er best på konsoll. Dog er det er stort problem for PC-markedet at det er så ekstremt mye piratkopiering der, da utviklere ikke lengre tør å eksperimentere på samme måte som på 90-tallet. Selv er jeg ikke spesielt interessert i shootere, så da gjenstår strategispill (og noen rpg-er) som de spillene jeg foretrekker på PC, men strategispillsjangeren er jo omtrent stein død utenom noen store serier som Civ og Starcraft, og det som etter min mening er det største lyspunket i PC-markedet, Paradox Interactive. Så omtrent det eneste spillet jeg spiller en del på PC er Europa Universalis 3, og jeg skulle ønske flere hadde laget slike spill som det. Dessverre er det omtrent ingen som gjør det, så da blir min spilletid for det meste brukt til konsoll/håndholdte.

Lenke til kommentar

Xbox 360 - For oss kewle

PC - For svettinger med penger og prioteringer

Wii - For Pondus' mer gøye naboer

PS3 - For svettinger uten spill

 

Hvordan kan du si det når alle maskinene har masse spill, PS3 er ikke for svettinger uten spill, lurer på hvordan jeg kan ha 62 PS3 spill da mon tro...

 

Wii er en lekker maskin for hardcoregameren

360 er bra for Halo og Gears Of War 1 addict som jeg er

PS3 har alle slags typer spill, syk grafikk som kan måle seg mot selveste PCen

PC er for de som liker StarCraft og andre typer spill

 

Jeg er kul..!! :p

 

PS3 kan vel faktisk IKKE måle seg opp mot PC grafikk. PS3 og Xbox 360 er også veldig like når det kommer til spill, men det varierer. Men å klare å påstå at PS3 gir deg PC grafikk er jo faktisk en bragd i seg selv. Kanskje pcen din begynner å bli noen år for gammel? Og kanskje Counter Strike 1.6 ikke har den ultimate grafikken.

Lenke til kommentar

FPS på konsoll er tragisk, PC gaming FTW!

1669104-dw3riq_super.jpg

Just sayin'

 

Selvom jeg personlig mener at FPS nivået på pc er høyere enn konsoll generelt sett, så syns jeg det er verdt å nevne at PC brukere fikk lov å spille BC2 vietnam minst 3 dager før de andre.

 

just saying :p

 

Nedtellingen startet ikke før 21.

Lenke til kommentar

Gamere er infantile tapere uten nevneverdig fremtid.

Gamere havner stort sett på puben, og drukner sine dårlige liv i alkohol.

Gamere sløser bort tiden sin og vil aldri duge til noe som helst.

Gamere er kvisete stygge nerder som aldri vil lykkes i livet.

Det er bare personangrep og ligner ikke på flamiing engang.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gamere er infantile tapere uten nevneverdig fremtid.

Gamere havner stort sett på puben, og drukner sine dårlige liv i alkohol.

Gamere sløser bort tiden sin og vil aldri duge til noe som helst.

Gamere er kvisete stygge nerder som aldri vil lykkes i livet.

Det er bare personangrep og ligner ikke på flamiing engang.

 

Personangrep? Virkelig?

 

Da er det faktisk et personangrep på meg selv... Nå må jeg forte meg å rapportere meg for angrep på meg selv!

Lenke til kommentar

Uansett hva du velger å kalle det er det faktisk drittslenging av første grad og har ingenting med en flamewar å gjøre. Jeg syntes allerede at denne tråden var rimelig teit, da den bare blir fylt opp med "liksom-flaming". At du kommer og poster noe som ikke er i nærheten engang er jo ganske imponerende teit.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg personlig ikke om community, fordi de beste spillene er singleplayer. Da snakker jeg om Elder scrolls, FEAR, Amnesia eller Stalker. Her kan du leve i din egen verden uten at 13 år gamle squeakere rager på deg fordi du skyter med AWP eller "cheater".

 

Jeg er ei heller noen grafikkhore, men det betyr ikke at jeg vil kjøpe en konsoll for å spille på grusomt dårligere grafikk enn det jeg har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...