Gå til innhold

Flamewartråden


danielch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke hvorfor dere alltid skal snakke om "Verdi for pengene". Jeg har aldri sagt at PCen min er verdi for pengene i forhold til en konsoll.

 

Jeg har ikke en konsoll fordi jeg ikke ser bruken til det. Jeg har ikke lyst på en, jeg har ikke behov for en og jeg har allerede en PC som jeg bruker hver dag. Jeg trenger ikke en konsoll, jeg har en PC til å spille på.

 

Gjenta etter meg: Jeg trenger ikke en konsoll, jeg har en PC til å spille på!

Lenke til kommentar

Neste konsoller med mus og tastatur? Kilde til uttalelsen? Kan vel forsovet nå i dag også koble mus og tastatur til 360 og PS3, men da er jo poenget med konsollen borte.

Påsto ikke at det skal komme, hva skjer HVIS det kommer, poenget er jo ikke vekk, er det vel?

Er sikkert mange konsoll spillere som hadde brukt mus og tastatur til fps spilla sine hvis dem tillot det :)

Lenke til kommentar

Åh, tolket den litt annerledes, men henger med nå.

 

XIM 3 er noe som utvikles for øyeblikket. XIM 1 og 2 er allerede ute, men de har stoppet å produsere disse for øyeblikket. Søker du opp videoer på youtube av hvordan XIM3 fungerer så er det faktisk som å bruke mus og tastatur på 360 (Vet ikke om den fungerer med PS3, men antar det). Allerede nå selger modnet.no en "converter" som heter XFPS. Den koster 800 kr, og er heller ikke særlig nøyaktig, etter omtalen å dømme.

Men at slike ting utvikles til konsoll er både bra og dårlig.

For de som spiller FPS som COD, HALO etc vil dra utrolig fordel av å bruke et ekstra utstyr som gir dem presisjonen som om det skulle vært på PC.

Derimot for de som faktisk bruker kontrollen som følger med i esken vil ikke ha en sjans mot folk som bruker denne typen utstyr. Sikte og reagere så fort som du gjør med tastatur og mus lar seg ikke gjøre med kontroller, derfor vil det ødelegge litt av spillet hvis folk skal begynne å dra fordeler av det.

 

Jeg vet ikke hva Sony eller MS kan gjøre med det. Da må de isåfall lage et noe som gjør at det blir likt for alle.

Lenke til kommentar

Xbox 360 - For oss kewle

PC - For svettinger med penger og prioteringer

Wii - For Pondus' mer gøye naboer

PS3 - For svettinger uten spill

 

Hvordan kan du si det når alle maskinene har masse spill, PS3 er ikke for svettinger uten spill, lurer på hvordan jeg kan ha 62 PS3 spill da mon tro...

 

Wii er en lekker maskin for hardcoregameren

360 er bra for Halo og Gears Of War 1 addict som jeg er

PS3 har alle slags typer spill, syk grafikk som kan måle seg mot selveste PCen

PC er for de som liker StarCraft og andre typer spill

 

Jeg er kul..!! :p

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...