Gå til innhold

Flamewartråden


danielch

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som en nøytral part av "Xbox vs PS3"-krigen, så vil jeg ytre følgende: Xbox har en overlegen kontroller som får PS3-folkene til å gråte, men Xbox har en grusom grafikk i forhold til PS3. Skulle jeg valgt en av dem, så måtte det blitt PS3.

 

Bryr du deg så mye om grafikk?

 

Grafikken på Xbox er som oftest bedre på multiconsole spill enn PS3 :p

Lenke til kommentar

er jeg?:)

 

Ja, du er virkelig latterlig.

 

ja, fordi de porter spillene fra xbox til ps3:( men på ekslusive spill eier ps3=)

 

Men PC exclusives eier PS3 igjen, bare at du må punge ut mye for maskinvare.

 

Men i tillegg til noe å spille på har man jo MYE mer man kan gjøre på en PC

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

er jeg?:)

 

Ja, du er virkelig latterlig.

 

ja, fordi de porter spillene fra xbox til ps3:( men på ekslusive spill eier ps3=)

 

Men PC exclusives eier PS3 igjen, bare at du må punge ut mye for maskinvare.

 

Men i tillegg til noe å spille på har man jo MYE mer man kan gjøre på en PC

 

Eller kjøpe billigere pc til normal bruk og konsoll som du vet spillet vil fungere på:) og spare penger

Lenke til kommentar

Huff ja! Føler virkelig at pengene går i søppelet her! Er det et kjøp jeg ikke angrer på, så er det min stasjonære PC, samt netbooken min, og notebooken min... Og den andre notebooken min... Og serveren.

 

You see what I did there? Jeg bruker opp lønna mi på datamaskiner, men eier ikke en eneste konsoll.

 

Edit: Glemte VPSen jeg leier.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Jeg opplever ofte at de som spiller på konsoll og "gamer" COD og slike spill, spiller langt mer enn de som spiller på PC.

 

De som skulker skolen for å spille, preker ikke om annet enn spill og har KONSOLL LAN.

 

 

De drar meg seg skjermer og sitter i samme rom og spiller på en KONSOLL!

 

Ikke glem hvor låst man er med en konsoll kontra en PC.

 

Oblivion med mods på PC. Sinnsykt mye man kan gjøre.

Lenke til kommentar

ja, fordi de porter spillene fra xbox til ps3:( men på ekslusive spill eier ps3=)

 

Har du kilder på det du sier? Det virker som alle spill er portet fra 360 til PS3, ihvertfall det er den eneste uskyldningen du har hvis noe er bedre på 360. Men gi meg en kilde på at alle spill er portet så er jeg enig med deg.

 

Huff ja! Føler virkelig at pengene går i søppelet her! Er det et kjøp jeg ikke angrer på, så er det min stasjonære PC, samt netbooken min, og notebooken min... Og den andre notebooken min... Og serveren.

 

You see what I did there? Jeg bruker opp lønna mi på datamaskiner, men eier ikke en eneste konsoll.

 

Edit: Glemte VPSen jeg leier.

 

Vil gratulere deg. Synes det er tøft gjort av deg og satse alt du har på at du har ihvertfall 1 venn resten av livet. For om du har en server, VPS, notebook eller hva faen du har viser det bare til at du faktisk ikke har en forbanna konsoll og ikke har prøvd den noe til å egentlig ha grunnlagg for dine påstander.

Jeg vedder på at de fleste med en 360/PS3 sitter også med en PC som det er fult mulig å game på. Hvorfor gjør de ikke som deg da? Bare kaster konsollen ut. For mange så gir faktisk konsoll litt ekstra spillglede og personlig synes jeg konsoll har en sjarm som ikke en PC kan gi.

 

At en PC har bedre grafikk kan bare forvente. Der ikke alle pcer er like, men man må bygge for å holde seg i toppen. Med konsoll slipper man å investere i noe annet en spill så lenge man har konsollen. Spillene lages tilpasset til konsollen og du slipper å ha for dårlig hardware, og dermed må ut med flere 1000 for å komme inn i gamet igjen.

 

Kanskje PC fungerer bedre for ditt behov. Men å spille FIFA på PC er faen meg så elendig at det ikke er morsomt, det samme gjelder bilspill.

Lenke til kommentar

Vil gratulere deg. Synes det er tøft gjort av deg og satse alt du har på at du har ihvertfall 1 venn resten av livet. For om du har en server, VPS, notebook eller hva faen du har viser det bare til at du faktisk ikke har en forbanna konsoll og ikke har prøvd den noe til å egentlig ha grunnlagg for dine påstander.

Jeg vedder på at de fleste med en 360/PS3 sitter også med en PC som det er fult mulig å game på. Hvorfor gjør de ikke som deg da? Bare kaster konsollen ut. For mange så gir faktisk konsoll litt ekstra spillglede og personlig synes jeg konsoll har en sjarm som ikke en PC kan gi.

 

At en PC har bedre grafikk kan bare forvente. Der ikke alle pcer er like, men man må bygge for å holde seg i toppen. Med konsoll slipper man å investere i noe annet en spill så lenge man har konsollen. Spillene lages tilpasset til konsollen og du slipper å ha for dårlig hardware, og dermed må ut med flere 1000 for å komme inn i gamet igjen.

 

Kanskje PC fungerer bedre for ditt behov. Men å spille FIFA på PC er faen meg så elendig at det ikke er morsomt, det samme gjelder bilspill.

 

Hvorfor trenger jeg et grunnlag?

 

Jeg har aldri sagt at konsoll er dårlig eller at PC er overlegent. Jeg forsvarte bare at datamaskinene mine ikke er sløsing av penger. Så du sitter å slår mot argumenter jeg aldri har sagt.

 

 

 

Lenke til kommentar

Når det kommer til spill så gir konsoll mest value for pengene.

 

Fordi de koster mer, ser dårligere ut og man må bruke en crappy kontroller med alt for få taster/muligheter?

 

Nei... Fordi konsoll får de fleste gode spillene på markedet. Og hva angår kontroller blir subjektivt. Gameplay er viktigst, grafikk er bare et pluss.

Lenke til kommentar

Hvilke spill man liker er subjektivt. Men hvorfor i all verden skal jeg bry meg om jeg ikke kan spille Mario eller Halo? Hadde jeg hatt så utrolig lyst til å spille dem, så hadde jeg gladelig kjøpt meg en konsoll.

 

Forøvrig er Red Dead Redemption det eneste exclusive-spillet som frister.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...