Gå til innhold

Flamewartråden


danielch

Anbefalte innlegg

Hos meg er konsollene mye større og bedre på eksklusiver en det er på pc, og på pc må man bytte hardware for nesten for et nytt spill i snitt. Å attpåtil så kan være ikke spillet funker med det oppsette man har.

 

Jeg har 16 konsoller tilsammen så jeg holder meg der jeg hører hjemme, rett og slett mye mye bedre. Konsollene er der utviklerene tjener mest penger, ikke på pc der 4.1 millioner lasta ned BLOOPS!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en ting å si: Hvem fikk Crysis? Hvem fikk den ultimate grafikkopplevelsen det gikk ann å få i et spill? :love:

Jo, PC, fordi vi kan med den hardware'n vi har og fordi det går så sinnsykt fort på grafikk-fronten. Mens med konsoll tar det gjerne 4-5 år mellom hver gang man kan oppgradere.

 

PS: Jeg synes likevel det er imponerende hvor mye de har klart å gjøre med hardware'n til PS2.

Lenke til kommentar

Utrolig hvor lite intelligens som går inn i et normalt stort hode til konsollspillere...

 

Konsollen presser grensene like fort som russland...

 

Det at dere spiller mer på konsoll går ikke bare utover kvaliteten på PC spillene, men utover alt med konsollen som kan gå i negativ retning.

 

Bare spill på møkkagrafikk med møkkakontroller dere, er vi PC spillere som alltid vil sitte igjen med den beste opplevelsen.

 

Haha, har sett mange som skryter fælt av å kunne spille i HD. Fy faen, da må jeg le maks høyt!

Lenke til kommentar

Xbox for de som liker å spille over nett med fremmede

Wii for dem som liker å spille med venner på besøk

PS for dem som ikke har noen venner, og spiller alene

 

Men uansett, så slår PC alle de tre, pga bedre (variabelt) hardware.

 

Hva får deg til å tro ps3 er for de som liker å spille alene og ikke har venner? jeg har sykt med venner på lista mi og hater å spille alene. ps3 er jo den mest selgende konsolen i norge?

Lenke til kommentar

Jeg har:

 

PC - Til FPS, PC spill. Bedre grafikk på singeplayer multiconsole spill. (Bruker 360 kontroll. Best egnet til feks Assassins Creed, Darksiders osv)

 

XBOX - Mye arkade spill og spille sammen med venner over nettet.

 

Wii - Til de mange råe nintendo titlende, og som en "party konsoll" med venner på besøk.

 

DS - Fast plass ved siden av senga, grei å ha med på tur.

 

Alt spilles på samme skjerm, men det er noe eget ved å spille på konsoll.

 

 

Selv valgte jeg xbox fordi nesten alle jeg kjenner spiller på xbox, og jeg syns Kinect virket mer interessant enn Move

Lenke til kommentar

Jeg eier ikke en konsoll, det er ikke fordi jeg hater dem, det er fordi jeg ikke trenger dem. Jeg har allerede brukt mye penger på en PC.

 

Som en nøytral part av "Xbox vs PS3"-krigen, så vil jeg ytre følgende: Xbox har en overlegen kontroller som får PS3-folkene til å gråte, men Xbox har en grusom grafikk i forhold til PS3. Skulle jeg valgt en av dem, så måtte det blitt PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...