spnh Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Hei, kom over noe unormalt billig kreatin på gymgrossisten, http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/creatine-monohydrate-500-g 99 kr for 500gram. Er dette kreatinet mye dårligere enn andre, vil merke noe forskjell? Tenkte å høre før jeg kjøper, ofte slike ting bare er penger ut av vinduet. Endret 3. januar 2011 av Kelila Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Protein og Kreatin er forskjellige ting, bare sier i fra siden jeg ser topic name innholder ordet protein Funker som bare juling det kreatinet der. Har brukt det i 3 måneder og er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
spnh Skrevet 3. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2011 Mente kreatin, var skrevet midt på natta.. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 creatin er creatin så det billigste er det beste, som den du linka til. har selv en til 99kg med 500g i Min lenke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå