dem0 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hei, jeg trenger å komprimere mange filer til bzip2. Jeg bruker 7zp. Problemet er at det er flere hundre filer, og å måtte ta hver enkelt fil hver for seg, tar for lang tid. Går det ann å komprimere alle filene i mappen til .bzip2, uten at mappen selv blir komprimert? Jeg hadde et batch script før som gjorde det her, jeg la alle filene over i en map, kjørte scriptet så ble alle filene til bzip2. Takk for svar. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hei. Anbefaler 7zip da dette typisk gir mye bedre komprimering enn zip-filer - spesielt på mange småfiler. Det følger også med en kommandolinje utgave som du kan kalle opp fra bat-filer Lenke til kommentar
dem0 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2011 Hei. Anbefaler 7zip da dette typisk gir mye bedre komprimering enn zip-filer - spesielt på mange småfiler. Det følger også med en kommandolinje utgave som du kan kalle opp fra bat-filer Jeg skal komprimere filene til bzip2, som komprimerer bedre enn både zip og 7zip. Fortsatt på utkikk etter et måte å komprimere mange enkelt filel. Altså hvis jeg skal komprimere 100 filer: fil.vtf fil2.vtf fil3.vtf osv Blir det seende slik ut: fil.vtf.bzip2 fil2.vtf.bzip2 fil3.vtz.bzip2 osv Jeg vil komprimere enkelt filer og ikke ha de i en komprimert mappe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå