Gå til innhold

Itunes plutselig slått over til Engelsk ?

flekken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er en ny funksjon fra Apple hvor de har bestemt at alle i verden skal bruke engelsk, alle andre språk er forbudt siden de ikke føler at andre språk fungerer godt nok på deres maskin-/programvare ;)

Fra spøk til revolver, så vil jeg tro at det kan ha noe med en automatisk oppdatering. Eventuelt er det jo verdt å sjekke innstillingene der bør det være en mulighet til å endre språk.

Her har du kanskje løsningen på problemet

Endret av GeCcO
Lenke til kommentar

Er en ny funksjon fra Apple hvor de har bestemt at alle i verden skal bruke engelsk, alle andre språk er forbudt siden de ikke føler at andre språk fungerer godt nok på deres maskin-/programvare ;)

Fra spøk til revolver, så vil jeg tro at det kan ha noe med en automatisk oppdatering. Eventuelt er det jo verdt å sjekke innstillingene der bør det være en mulighet til å endre språk.

Her har du kanskje løsningen på problemet

Takk for godt tips. Jeg har sjekket og min itunes konto står på norsk bokmål, men viser fortsatt Engelsk.

Ser det var en som nevnte at man kan prøve å slette itunes og legge den inn på nytt. hva skjer da med alt som er lagret. (har sikkerhets kopiert) ja, det var en oppdatering.

håper noen som har prøvd å reinstallere kan ta seg tid til å svare meg. :-)

Lenke til kommentar

Har ikke noe utvidet kjennskap til iTunes, men musikken som er lagret lokalt på din egen harddisk mister du ikke. Musikk som er kjøpt og så lastet ned kan jeg heller ikke tenke meg at blir borte, isåfall er nok kjøpet registrert hos Apple sentralt slik at du kan laste ned på nytt igjen. Andre innstillinger osv. vil jeg tro det er fare for at forsvinner, men det er mulig at iTunes har en funksjon som tar backup av alt slikt når du tar en sikkerhetskopi. Vil nok tro det er rimelig greit å installere på nytt. Men råder deg til å søke opp eller vente på svar fra noen som vet med sikkerhet.

Lenke til kommentar

Ser det var en som nevnte at man kan prøve å slette itunes og legge den inn på nytt. hva skjer da med alt som er lagret. (har sikkerhets kopiert) ja, det var en oppdatering.

Når det gjelder iTunes på pc-en har jeg slettet og reinstallert - ingen ting blir borte. Ville tatt sjansen dvs liten sjans å ta ;)

Lenke til kommentar

Når det gjelder iTunes på pc-en har jeg slettet og reinstallert - ingen ting blir borte. Ville tatt sjansen dvs liten sjans å ta ;)

Takk for hjelpen, prøver det. Jeg får til andre språk, bare ikke Norsk, er det ikke rart. akkurat nå har jeg den på Dansk. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...