Pop-fiske Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hei, Da var vinteren komt, og skal begynne med styrketrening. Er ein liten kar på 15 år, ikkje meir enn 55kg.. Er mykje på fotball og freeride ski. I begge sportane trengs det styrke, noko eg manglar. Er vel den gode balansen min som helder meg gåande Men tilbake til styrken.. Skulle hatt ein liten push til korleis eg skal starte. Ingen vekter skal brukast, kun heimen. Har ei matte liggandes på gulvet, og ein terapimaster i taket. Faren er fysioterapaut, så utstyr til ein viss grad skal eg få tak i ;-) Styrken eg skal ha opp.. Eh, meir musklar og utholdenheit i dei. Skal klare lange fotballkampar og turar på ski. Er nybegynnar.. Så er vel basisøvelser eg skal bruke. Og om nokon veit om øvelser som går til Terapi Masteren, så er det supert. Heile kroppen skal i bruk. Veit ikkje heilt kva eg skal forklare.. Så berre spørr om det er noko meir. Stod ingenting om Terapi Master her i forumet.. Lenke til kommentar
HOK Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hvis faren din er fysioterapeut, så kan vel han vise deg øvelser og sette opp noe for deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå