mesha Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg ser etter et skjermkort som har inngang for HDMI,VGA og DVI. Prisen bør helst ligge under 600 kr. Kortet skal IKKE brukes til gaming, men heller streaming av video, og se filmer (720p/1080p). Har sitt på diverse nettbutikker og det er et hav å velge mellom. Noen så har noen gode tips? På forhånd takk:) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Skal du bruke alle utgangene samtidig, og er det kritisk at det er VGA utgang på det? (den standarden er jo på full fart ut). Lenke til kommentar
mesha Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Skal du bruke alle utgangene samtidig, og er det kritisk at det er VGA utgang på det? (den standarden er jo på full fart ut). Nå er det lenge siden jeg har drevet med datastuff så er relativt dårlig oppdatert, spesielt på området rundt skjermkort osv. Hvis det stemmer at jeg kan bruker en slik konverter fra VGA->DVI så er ikke VGA nødvendig å bruke. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Er for eksempel dette kortet brukbart, eller bør jeg styre unna så "billige" kort? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=584573 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Bruker selv kort i klassen superbillige til å drive TV'en. Så lenge du ikke er avhengig av hardware aksellerasjon for å vise video, så funker de fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå