faaeri Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Da har vi kommet fram til den siste av 32 luker i Akams "julekalender". vi avslutter måneden slik vi begynte den, nemlig med en utrolig flott premie! Les mer Lenke til kommentar
sveian2 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (Konkurransen kan besvares fram til midnatt 30. desember. Trekningen vil bli gjort når vi våkner og logger oss inn på systemene. Vinneren blir offentliggjort når vi måtte finne det for godt å komme tilbake på jobb. Vinnerne tilskrives også på e-post, så husk å legge inn en gyldig e-post-addresse) Dette var skikkelig dårlig gjort! Fy skam! Konkurransen for 31.12 må besvares før midnatt 30.12. Jeg besvarer oppgaven allikevel, og hvis jeg ikke vinner nÅ......så klager jeg..tror jeg. Også dere da, som skal sove lenge i helgen..Leser vel ikke dette før i februar dere da. Premien er jo flott da, kjempeflott egentlig. Lenke til kommentar
uggabugga Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Endelig litt nytte for timene med iphone og PI Brain appen :-D Pers 236 desimaler... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 The number that all geeks recognise each other with Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Dette var skikkelig dårlig gjort! Fy skam! Konkurransen for 31.12 må besvares før midnatt 30.12. Jeg besvarer oppgaven allikevel, og hvis jeg ikke vinner nÅ......så klager jeg..tror jeg. Også dere da, som skal sove lenge i helgen..Leser vel ikke dette før i februar dere da. Premien er jo flott da, kjempeflott egentlig. Enda verre, den er publisert i dag. Du må altså anskaffe en DeLorean og installere en flux capacitor for å svare. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Neida - du skulle bare befinne deg i en tidssone hvor det enda var den 30. da bildet ble lagt ut! Og ellers: Oooh! Oooh! Meg! Meg! Denne vil jeg vinne! Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Hvor mange kunne svare på siste spørsmålet uten å sjekke mot en kilde? *strekker hånden i været og lurer på om dette egentlig er noe å være stolt over* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg