nomore Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hei, Kjøpte meg ny stekeovn i går. Når eg var ute og kikket såg eg ovner med teleskopskinner på brettene. Dette såg veldig praktisk ut, men usikker hvordan det er i praksis. Ovnen eg kjøpte har ikke dette som standard, men eg kan kjøpe det som ekstrautstyr for kr 1500,-. Ovnen betalte eg ca 8k for. Spørsmålet da blir, er det verdt det? Noen som har brukt teleskopskinner til stekeovn og som ikke kunne levd uten eller som aldri bruker de? På forhånd takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Vi har 2 stekeovner, samme merke og årgang, men ulik modell. Den "dyre" har teleskopskinner, den andre har vanlige skinner. I praksis er det ikke mye forskjell, men det er litt lettere å trekke ut en langpanne med teleskopskinnene når den er fylt med noe tungt, for eks en stor stek. Ikke noe jeg ville betalt ekstra for uansett, men det var standard på den ene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå