Gå til innhold

GT5 patch vil ikke lastes ned

ps3hjelp

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg klarte nylig (etter utallige forsøk) å få internett-tilgang til min PS3. Jeg har nå tilgang til alt som nettleseren, PS3 Home, PS3 Store og alle de andre applikasjonene som krever internett-tilgang. Derimot, når jeg skal starte Gran Turismo 5, så kommer det en melding om at jeg må oppdatere spillet til versjon "1.05" for at jeg skal kunne starte det.

Jeg trykker "ok" og nedlastningen begynner, men den blir hele tiden på 0% og "timeren" øker til ca. "800 minutter gjenstår" helt til følgende feilmelding kommer: "Det oppsto en feil under nedlastningen. (80710723).

Jeg har googlet litt om problemet mitt og den meste hjelpen jeg har funnet er at koden betyr et nettverksproblem (?).

Som sagt så fungerer alle andre applikasjoner som krever internett-tilkobling, så jeg syntes at dette er litt rart :hmm:

Kan noen hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fått en lignende error selv i et anna spill. Da må du restarte routeren, så må du søke om ny connection via PS3en til routeren så kansje det funker da, dette hjalp meg :)

Hmm... Har prøvd det du sa flere ganger nå, men det har ihvertfall ikke blitt noe bedre :cry:

Nå går den til "2300 minutter gjenstår" helt til jeg får feilmelding... Haha, det kan da ikke stemme det her???? Alle andre applikasjoner fungerer fremdeles forresten :hmm:

Hvis det interreserer dere, så er konsollen en splitter ny 320GB Slim. Den ble kjøpt for en uke siden, så jeg trur ikke den skulle være problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...