Nicht Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Nå ville jeg ha en tråd, der vi kan skrive de vi mener tilhører "Legende-veggen" for United. Legender fra 1940-2010, og hvorfor. Jeg vil oppdatere førsteposten etterhvert. Kanskje det blir feil at ant. kamper skal telle, men vil si at en spiller hvertfall må ha 200-300 + kamper for å klare å opparbeide seg heltestatus. Legender som har spilt for United: ~ Sir. Bobby Robert Charlton ~ 1937- Spilte spiss fra 1953 - 1973 og spilte 758 og skorte 249. Blir reknet som en av "De tre store". Flere kommer etter hvert.... Endret 30. desember 2010 av Nicht Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Slikt finner du ved å skrive på google. 2 Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2011 Hvorfor gidde og skrive noe slikt, da du ikke virker interessert i sport engang. Ser mer ut som du er avhengig av WOW. 9 Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Sier meg enig med nagina her. Copypastan du har i OP er jo kun opprams av statistikk og du deler ingen refleksjoner over hvem Sir Bobby var og hvilken effekt han har på klubben. Sorry, men et tre-linjers innlegg på dette tema er bare søppel. 2 Lenke til kommentar
Nicht Skrevet 14. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2011 Han var jo som kjent Olav' s kosegutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå