Thor Håkonsen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Lenge siden jeg har lagt ut noe her nå, så kanskje det er noen av brukerne som ikke har sett den slags før Bildet er haletuppen til en grønn trevaran (Varanus prasinus) - og er omtrent 1:1 EXIF: D700 150mm f/16 1/100 ISO200 Endret 30. desember 2010 av ThorEH 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det er lite å utsette på dette, ThorEH. Jeg liker det stilrene og enkle uttrykket. Kvadratisk utsnitt føler jeg også at stemmer bra. Jeg er dog usikker på om jeg ønsker meg mer farger (og smell) i halen, eller om bildet burde vært i sort/hvitt. Blir nesten hverken/eller her. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 New Delhi (oversatt: nydelig). Ikke så mye mer å si egentlig. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 1. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2011 Takker for tilbakemeldinger ! Sort/hvitt har ikke slått meg i det hele tatt Tim, så jeg måtte jo prøve - men, det funka ikke helt for meg. Hva med deg ? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Tror faktisk jeg likte s/h-versjonen best. Fraværet av farger overlater mer til fantasien. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg må si meg enig med deg, Anew. Det blir et fint grafisk uttrykk uten farger. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Fascinerende. Jeg liker fargeversjonen veldig godt, og synes det var fint at den ikke var poppa. Og så synes jeg det ble en helt nydelig sort/hvittutgave også. Kan de med hell monteres sammen? Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Herlig, begge versjonene er meget attraktive bilder. Likte personlig s/h best, det er veldig fin konvertering og kraftfullt uttrykk med bare kontrastene å forholde seg til. Jeg syns muligens det er litt veeeel mye tomrom nede til venstre med det er bare min personlige smak. Du har gjort mye bra her Jeg får assosiasjoner til en turbonegerplate av motivet, tror det var scandinavian leather, om jeg ikke tar helt feil... Tøft Jeg får assosiasjoner til en turbonegerplate av motivet, tror det var scandinavian leather, om jeg ikke tar helt feil... Tøft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå