NeEeO Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Hei, Jeg har et spørsmål. Hvilket forum er norges største IT-forum? Med det mener jeg at Det er nesten bare lagt vekt på Webutvikling og Programmering, og det er maaannggeee bruker.. Noen som vet? - Noreply (14år) Endret 30. desember 2010 av Noreply Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 ifølge http://rankings.big-boards.com/?filter=all,NO , ligger Diskusjon.no på 2.plass i største forum. Så jeg trur diskusjon.no er Norges største IT forum. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Diskusjon.no er stort ja, men ikke særlig innenfor webutvikling og programmering. Norskwebforum.no har hjulpet meg mye innenfor webutvikling, men det er ikke like mye aktivitet der som før. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Du må huske på at Diskusjon.no ikke bare er IT-forum, men har alle disse kategoriene: Bedrift - IKT Data Forbruker Foto og video Fritid Jobb og utdanning Kultur Lyd og bilde Mobil og PDA Motor, trafikk og maritimt Off topic Samfunn Spill Sport og trening Tilbakemeldinger Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Ja, Ja, men best innen IT. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 største innen webutvikling er nok Norskwebforum, selvom det ikke er så veldig mye aktivitet. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 største innen webutvikling er nok Norskwebforum, selvom det ikke er så veldig mye aktivitet. LOl, hva er vitsen å være der? sikkert bare 20 folk som besøker det..vær dag..Men om jeg trenger hjelp, vil jeg ikke få noe særlig hjelp- fordi ingen vil svare ? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) Men de 20 stk har nok endel mer kunnskap enn de 20 som besøker webdelen på forumet her hver dag Det meste av problemer du møter på er nok også dekket tidligere om du søker der. Men mer aktive forum for webutvikling/hosting enn det finner du nok ikke her til lands desverre. For utvikling,seo,kjøp og salg etc er Digitalpoint stedet. For hosting og serverdelen så blir det WebHostingTalk. Endret 8. januar 2011 av cruzader Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå