Filosof Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Vær hilset godtfolk! Jeg samler for tiden filmklipp fra ulike filmer og serier med norske referanser, for å lage en kortfilm med alle disse. Eksempelvis episoden i Simpsons hvor nordmenn kommer flyttende til Springfield - eller i Hitchhaikers guide to the galaxy hvor de snakker om norske fjorder. All tilbakemelding settes stor pris på! Hvis du kommer på en referanse fra en serie, hjelper det også stort om du vet hvilken sesong og episode det er. Jeg skal publisere filmen når den er ferdig på min youtubekanal og dette forumet, så dere kan se resulatet http://www.youtube.com/user/Exkild Lenke til kommentar
eught Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Du finner nok mye i denne tråden. Lenke til kommentar
Filosof Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Du finner nok mye i denne tråden. Jeg har allerde vært på denne tråden, men den har jo ikke vært oppdatert siden krigen! Trenger noe nytt Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Nå vet jo ikke jeg hvilken krig du refererer til, men det var nå sist aktivitet i den tråden det ble linket til den 19. desember i år, så ... ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå