spetwols Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) yoo Hvordan skal man kutte opp en sigar egentlig?? altså enden hvor skal kjæres opp på en måte. er vel ikke bare å klippe opp lol. Tenkte å ta mitt første sigar drag inn i det nye året i morgen. ^^ Endret 30. desember 2010 av spetwols Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 yoo Hvordan skal man kutte opp en sigar egentlig?? altså enden hvor skal kjæres opp på en måte. er vel ikke bare å klippe opp lol. Tenkte å ta mitt første sigar drag inn i det nye året i morgen. ^^ Du får egne sakser til dette i velassorterte tobakksforretninger. Er ikke noe særlig hokus-pokus, men ekspeditøren kan også kutte sigaren for deg. http://cigars.about.com/od/howtomaximizeenjoyment/ss/0062402_2.htm Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 okey men funker det å bare ta en skarp saks og klippe forsiktig av? eller kjære opp med kniv forsiktig over? noe jeg bør være ops å i tilfelle? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Spesialverktøyet har gjerne rund egg, slik at trykkfordelingen blir jevnere og faren for å ødelegge sigaren minimal. Skulle tro det burde gå fint med andre redskaper også, bare de er skarpe og man er forsiktig. Lenke til kommentar
runela Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Går greit med en skarp kniv. Men vil anbefale og bruke en sigar kutter. Det viktigste av alt er og kutte den med en bestemt bevegelse og passe på og bevare skulderen på sigaren så den ikke går i stykker under røyking. Og ikke klippe for stort hull eller for lite. Men dette er smak og behag og øvelse;) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Prøv å unngå skarp kniv. En kamerat fikk en cubaner av faren sin, og vi tenkte å kose oss med den. Alt vi fant for å kutte var en skarp kniv, og det endte med ødelagt sigar. Falt fra hverandre når vi skulle røyke Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvordan gikk det? Fortell! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Hvordan gikk det? Fortell! Nå lo jeg 1 Lenke til kommentar
krangel Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Prøv å unngå skarp kniv. En kamerat fikk en cubaner av faren sin, og vi tenkte å kose oss med den. Alt vi fant for å kutte var en skarp kniv, og det endte med ødelagt sigar. Falt fra hverandre når vi skulle røyke Hvordan gikk det? Fortell! Endret 2. januar 2011 av krangel.no Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg siktet til trådstarter, altså. Lenke til kommentar
Skunkish Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Når jeg har måttet kutte sigaren selv, bare beit jeg det av som en mann. Hva er problemet med det? Lenke til kommentar
krangel Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Jeg siktet til trådstarter, altså. oja, daså, du er tilgitt! Når jeg har måttet kutte sigaren selv, bare beit jeg det av som en mann. Hva er problemet med det? En herremann gjør det på en litt mer elegant måte enn som så. edit: http://www.youtube.com/watch?v=UDm74_lq1hU Endret 3. januar 2011 av krangel.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå