MilKman' Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 God aften, brødre. Nå har jeg akkurat lært meg Tim Berg - Bromance (Avicii remixen) og Swedish H.M - One på keyboard. Så mitt spørsmål er om noen har flere forslag til slike partylåter som kan spilles på keyboard (Og som kanskje er mulig å finne på youtube? Alle forslag taes imot, med mindre det er "Skaka rumpa" og sånne rævsanger folk kommer med tyty<33 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=LoFurLevE28 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 ........................ Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg er seriøs. Sanger _kan_ være bra til party selv om de ikke ligger på spotify top 50, vet du. Det at ikke så mange har hørt den, gjør dessuten at folk vil få en positiv opplevelse. Jeg vedder for at mange kommer til å lure på hva sangen heter etter du spiller den, om du spiller den. Hvis du spiller den godt nok. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Ah daså haeh Joda, men det er ikke akkurat sånn jeg kan spille. Probleme med sangene han spiller er at det er ikke vits å kalle de no, fordi han husker det ikke selv haha Men han lager mye fett, men ALT for komplisert for meg. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Han har jo gitt ut album, da. To stk tror jeg. Men ja, ronald jenkees er genial. Elsker musikken hans. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Jo, men han spiller jo sangene sine kun én gang, pga autisme eller hva det heter. uuu yes! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 http://www.youtube.com/watch?v=diR8wc7-N4I Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Flott link Men jeg tenker litt mer på nymotens musikk. (Noe á la det som er i førstepost) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå