Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kutt i bemanningen, hva gjør jeg nå? (billån)

borninsin

Anbefalte innlegg

Det jeg reagerer på er dette:

Riktig, men det har seg sånn at ingen av mine foreldre har penger til det. Lurer ille på hva jeg skal gjøre altså. Søker nye jobber som bare det og har gjort det siden januar 2009, men ikke lett for en uten utdannelse å få seg jobb.

Hvorfor ta opp et lån på en bil når man vet at man ikke har lyst til (eller av annen grunn ikke kommer til) å fortsette i det faste arbeidet man har? Man er uten utdanning, og VET at det ikke er lett å skaffe en ny, bra betalt fast jobb.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Forresten så eier jeg leilighet i dag og har bsu konto for neste.

min bestemor eier flere leiligheter og jeg disponerer en av dem

BUMMER! Haha. Bra catcha BjerkneZ ^^!

Har du ikke peiling på gjeld (bortsett fra spillegjeld :tease:) , bør du vel kanskje heller ikke gi så altfor mye råd heller om det?

Lenke til kommentar

Bare sån for å sette "spikeren i kista" så kan jeg jo legge ved to sitater ut fra innlegget til Charlo over her:

Jeg betaler altså til hun, eier ingen ting. Kanskje jeg kan kjøpe ut denne leiligheten senere ? Ellers så går den jo bare i arv i familien.

Å jammen ser det ikke ut til at Charlo vurderer lån ogaå...

Og hva er greia med å spare så man har 36% av lånet ? Hørte en fyr snakka om det at jeg burde spare så jeg har 36% av lånet i egenkapitall, altså feks 360 000,- av lån på 1 000 000

Ikke noe galt med utsagnene her isolert sett, men etter det Charlo har skrevet i denne tråden er dette dobbeltmoral på høyeste nivå. Akkurat som jeg tenkte.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...