Thor. Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jobbet med en quest her om dagen, gav etterhvert opp da jeg ikke forstod hva som skjedde. Her er questen jeg jobber med: Det viste seg å bli en utfordring. Tårnet i byen (Sentinel Tower) var i flammer en gang, men ikke nå mer. Står jeg et stykke unna så ser jeg alle de hjemløse som slåss for å komme seg inn på ene siden, nærmer jeg meg disse eller andre deler av byen frsvinner alle npc-er og mobs som har med byen å gjøre. Eneste figuren i byen er da gryphon-handler, personen jeg skal snakke med forsvinner og, han skulle da stått foran inngangen til tårnet. Video som viser problemet (der jeg står på slutten skulle npc vært) http://www.youtube.com/watch?v=x_qc3q6BxlM Denne questen hadde vært greit å fullføre da jeg vil ha claymoren. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Problemet ble løst. Turte ikke avbryte quest da jeg ikke viste om den ville forsvinne for godt. Løste med å avbryte quest og aktivere igjen, da aktiverte jeg en cutscene og deretter fortsatte quest å virke som normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå