Xxraptorthund3rxx Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hei. Har problemer med nettverkskortet som er integrert i hovedkortet på min stasjonære pc. den vil rett å slett ikke koble til internett! . Den oppdager tilkoblinger (via tp kabel og netcom mobilt bredbånd modem) men klarer ikke å koble til. Det står noe om feil ved driver, men jeg har innstallert nyeste driver utallige ganger. Tror neppe reinnstallasjon av windows hjelper. any ideas?? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Windows kan jo være så mangt. Har du lagt inn chipsetdriver til hovedkortet? Er dette noe som har skjedd plutselig, eller har det aldri fungert? Lenke til kommentar
Xxraptorthund3rxx Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Windows kan jo være så mangt. Har du lagt inn chipsetdriver til hovedkortet? Er dette noe som har skjedd plutselig, eller har det aldri fungert? Dette har hendt plutselig . Veldig plutselig . som sagt har jeg innstallert nye drivere utallige ganger Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Last ned Winsockfix, kjør og restart PC. Det vil sikkert få deg på nett igjen. Lenke til kommentar
Xxraptorthund3rxx Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Winsockfix gjorde sitt å resetta alle settings, men reparerte ikke problemet, fortsatt ikke internett forbindelse. Hypotese: Vil innkjøp og innstallasjon av et trådløst pci express 2.0 nettverkskort løse problemet ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det vil kanskje gjøre det, men du kan prøve en Linux live CD, for å se om det er software eller hardwareproblem. Funker det med Linux, så kan du legge inn Windows på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå