_NiXoN_ Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg tok av kjøleren på prosessoren, og så satt den på igjen etterpå. men da starta ikke pc'en. det vil si, pc'en starta men skjermen var helt svart... Hva har skjedd? Et lite spørsmål til. min amd xp 2000+ var brun! (sånn som barthoner er) skal den ikke være grønn? Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Ingen hjelp å få? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Du har kanskje svidd CPUen, lukt om du kjenner ei fæl lukt Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 kan hende at du har klart og skallet av noe av CPUen på kantene. Det klarte kammeraten min og da virka ikke den mer, bare svart skjerm,,, sjekk CPUen du. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Et lite spørsmål til. min amd xp 2000+ var brun! (sånn som barthoner er) skal den ikke være grønn? min barton var grønn Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Et lite spørsmål til. min amd xp 2000+ var brun! (sånn som barthoner er) skal den ikke være grønn? min barton var grønn Det er litt rart fordi i prisguiden her på hardware er bartoner brune... kanskje det ikke har noe å si vilken farge det er... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 grønne er Throughbred. kanskje du har fått en slik en. min er og var iallefall BRUN. Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 grønne er Throughbred. kanskje du har fått en slik en. min er og var iallefall BRUN. men min er brun..... Throughbred....... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Det stod da barton på boksen. Hvordan finner jeg ut om det er barton eller thoroughbred(skriveleif???)? Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Noen flere meninger om hva som kan ha skjedd? er den ødelagt? Oh No! Lenke til kommentar
tag1 Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Det stod da barton på boksen. Hvordan finner jeg ut om det er barton eller thoroughbred(skriveleif???)? http://www.hardocp.com/image.html?image=MTA0NDg0NzM1MGtCS1E1YXFsZXhfMl8yX2wuanBn Lenke til kommentar
_NiXoN_ Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 Noen her må da ha noen tanker om hva jeg kan gjøre? Eller? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 behøver ikke å være mer enn at du har satt på kjøleren litt feil. hadde lignende problem selv etter jeg påførte ny goop. kontroller at du har montert kjøleren 100% riktig Lenke til kommentar
lancaster Skrevet 5. juli 2003 Del Skrevet 5. juli 2003 Heisann. Det höres ut som at du enten: 1. har satt vifte ledningen i feil kontakt. Noen hovedkort stater ikke opp hvis den ikke leser at viften går rundt. Det er en egen kontakt spesielt for CPU slik at den ikke blir skadet hvis vifta slutter å snurre. 2. Du har brukket en side eller noe på cpu'en. Noe som betyr at du må ha en ny en. Håper dette hjelper. Håper for din skyld at det er hendelse 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå