Masque Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Som noen sa tidligere i tråden, hva er det verste som kan skje? Du kaster bort en tusenlapp eller to men blir en erfaring rikere. Så for all del, kjør på : ) Lykke til. ~Masque Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 om dette er virkelig noe du bør hoppe på det kun du som kan svare på men jeg synes du bør snake med henne på telefon, Skype, MSN/video elle rlignende før du besøker henne. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 @Hanekam. uff. Likte du ikke innlegget mitt? Hva? Har ikke noe imot innlegget ditt =) Prøvde gi deg et svar på hva jeg mente når jeg sa "egentlig kul" Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 I helvete heller, sleng deg på neste fly og drit i hva disse andre kara sier om videosamtaler og annet piss, du har forhåpentligvis iløpet av 2mndr blitt såpass kjent med personen at du selv klarer å ta en avgjørelse på om det er noe som er verd å ta sjansen for. Ikke at det er noen stor sjanse heller, du svir kanskje av noen kroner og får sett/opplevd en annen by i noen timer. Ingenting du har vondt av. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Signeres. Følg hjartet ditt og dra til din utkårede <3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Oi! Nå så jeg at jeg har lest nicket ditt feil Hanemann, haha Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Selv om du har hørt henne, sett henne, osv kan det fortsatt være scam. Men jeg tror du skal lytte til deg selv mer enn oss på forumet. Hvis du ser at det å møte henne bare er positivt, bør du vurdere det. Vi lever i 2010, slike ting er jo ikke uvanlig lengre. Det er jo et rimelig stort skritt, men folk har gjort værre ting. Selvbildet kan du jo jobbe med i ditt eget tempo, men hvis du skal møte henne, kan det være lurt å i det minste ikke virke usikker, og heller aldri la henne føle seg utilpass. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2010 Hold oss oppdatert etter at du har møtt jenta!:)spennende... Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Det er meget morsomt å få folk til å tro de snakker med andre enn de faktisk gjør, dette er et velkjent fenomen. Hvis du ikke ser henne på webcam engang så skal du være farlig desperat for å dra til ett u land for å møte "henne".... 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2011 Hei. TS her. Til interesserte, så bestilte jeg billetter og tok turen til denne jenta jeg aldri hadde prata med direkte eller sett med unntak av de 5-6 bildene vi sendte til hverandre. Jeg var ufattelig sliten etter en hel dag med reising, men da vi møttes våkna jeg til live! Det var overlevbart kleint de første minuttene, men da både jeg og henne åpna kjeften litt, så var det ufattelig moro å være med henne etter all "lengselen" fra chat. Hun viste meg leiligheten sin, vi laga mat, vi slacka i sofaen, vi kyssa... Endte vel opp med at vi ikke fikk gjort alt vi hadde planlagt. Så for det meste senga hennes og gatene mellom leiligheten og supermarkedet. Er det følelser for min del vet jeg ikke enda. Hun er så god, og veldig lik meg på mange områder. Samt for å ikke snakke om fysisk utrolig. Det gjør det veldig vanskelig for meg å ikke bli sjarmert Jeg føler meg bedre enn på lenge akkurat nå, til tross for at ingenting i livet mitt er som det burde ha vært. Jeg trengte dette! Lenke til kommentar
luxuslexus Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hei. TS her. ............. Jeg føler meg bedre enn på lenge akkurat nå, til tross for at ingenting i livet mitt er som det burde ha vært. Jeg trengte dette! Supert! Gratulerer, og godt å høre du tok et riktig valg Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Awwwww sjå søøøøøttt!! <3<3 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 min mening: Drøyt! 1 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Hvilket land er hun fra? 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 så bra at det gikk bra. Lenke til kommentar
shozo Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 så bra da! glad for at det gikk så fint:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå