Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nettdilemma, treffe jenta?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I helvete heller, sleng deg på neste fly og drit i hva disse andre kara sier om videosamtaler og annet piss, du har forhåpentligvis iløpet av 2mndr blitt såpass kjent med personen at du selv klarer å ta en avgjørelse på om det er noe som er verd å ta sjansen for.

Ikke at det er noen stor sjanse heller, du svir kanskje av noen kroner og får sett/opplevd en annen by i noen timer. Ingenting du har vondt av.

Lenke til kommentar

Selv om du har hørt henne, sett henne, osv kan det fortsatt være scam. Men jeg tror du skal lytte til deg selv mer enn oss på forumet.

Hvis du ser at det å møte henne bare er positivt, bør du vurdere det. Vi lever i 2010, slike ting er jo ikke uvanlig lengre. Det er jo et rimelig stort skritt, men folk har gjort værre ting.

Selvbildet kan du jo jobbe med i ditt eget tempo, men hvis du skal møte henne, kan det være lurt å i det minste ikke virke usikker, og heller aldri la henne føle seg utilpass.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei. TS her.

Til interesserte, så bestilte jeg billetter og tok turen til denne jenta jeg aldri hadde prata med direkte eller sett med unntak av de 5-6 bildene vi sendte til hverandre.

Jeg var ufattelig sliten etter en hel dag med reising, men da vi møttes våkna jeg til live! Det var overlevbart kleint de første minuttene, men da både jeg og henne åpna kjeften litt, så var det ufattelig moro å være med henne etter all "lengselen" fra chat.

Hun viste meg leiligheten sin, vi laga mat, vi slacka i sofaen, vi kyssa... Endte vel opp med at vi ikke fikk gjort alt vi hadde planlagt. Så for det meste senga hennes og gatene mellom leiligheten og supermarkedet. Er det følelser for min del vet jeg ikke enda. Hun er så god, og veldig lik meg på mange områder. Samt for å ikke snakke om fysisk utrolig. Det gjør det veldig vanskelig for meg å ikke bli sjarmert :D

Jeg føler meg bedre enn på lenge akkurat nå, til tross for at ingenting i livet mitt er som det burde ha vært. Jeg trengte dette!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...