Gå til innhold

Fettforbrenning - bollekinn

Anbefalte innlegg

Jeg har en nokså atletisk kropp, og er ikke langt unna sixpack om jeg vil. Har bare litt fett under navlen liksom, som gjør at det ikke er noe sixpack, så har jeg bittelitt på hofter og sånt. Men det som irriterer meg er at jeg har litt bollekinn. Vil gjerne heve fram kinnbeina og ha et "atletisk" ansikt.. For jeg ser litt babyface ut for å være ærlig.

Jeg lurer da på hva jeg kan gjøre? Vet at jeg må brenne fett, men kan ikke løpe noe særlig pga betennelse i legger som hele tiden kommer tilbake. Noen som har noe bra forslag til hva jeg kan gjøre for å brenne mye fett? Effektivt... Vil se tydlig forskjell i ansiktet i løpet av 1-2 mnd. Så lurer jeg på om det er noe jeg kan ta som hjelper med å brenne fett? Hørt at kofein kan hjelpe.. Men vil ikke ta noe som har masse bivirkninger eller som bare er ræl.

Kan snart starte med å løfte vekter igjen etter betennelse i armer også. For å si det på en annen måte, jeg vil "rippe" meg litt. Skjønner at det tar tid å rippe hele kroppen, men må vel ikke være HELT rippa for å få vekk bollekinn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Egne endringer, dette er vel fra å gå fra sikkert 25-30% kroppsfett til rundt 13-14%. Fettprosenten har veldig mye å si for hvordan ansiktet ditt ser ut!

post-75988-0-76324500-1293756916_thumb.jpg

post-75988-0-40397600-1293756939_thumb.jpg

Du trenger på ingen måte gjøre kardio for å forbrenne fett. Endre kostholdet ditt og kjør på med noen tunge styrketreningsøkter i uka, så skal du se du får resultater. Ikke kutt ned på intensiteten (tyngden) om du har vanskeligheter med å restituere deg til neste økt - kjør heller mindre volum da. Sjekk ut Periodisk Faste, veldig fint program for enkelt å gå ned i fettprosent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...