Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC'n klarer ikke å boote

Anbefalte innlegg

Hei

Plutselig i går når jeg satt å spilte guitar hero så klikka maskina. Skjermen gikk svart og høyttalerne begynte å lage rare "robot" lyder.

Så jeg skrudde pc'n av og skrudde den på igjen(Har lenge hatt mistanker om det har vært noe galt med skjermkortet pga. flimring, unormale farger i spill o.l). Da var alt i bootinga helt fuck'd up og jeg kom ikke lenger enn til windows loading screen'en. Der står pc'n bom fast og vil ikke starte.

Etter et par forsøk til med re-booting så kom jeg (rart nok) gjennom og alt virka som normalt, men etterhvert la jeg merke til tusenvis av bitte-små røde "streker" som viste seg der det var farge på skjermen, på screensaveren min, i nettleseren osv, men hvite farger var ikke berørt av dette og så helt normale ut. Jeg har forresten Windows 7.

Jeg bestemte meg for å re-boote igjen og da kom problemet tilbake igjen. "Sikker" start eller hva det heter funker heller ikke, der pc'n prøver å finne ut problemet, men jeg får bare beskjed om at jeg skal plugge ut usb-kamera o.l hvis det er tilkoblet og prøve igjen. Jeg filmet det og la ut på youtube slik at det skal bli litt enklere for dere å finne ut hva det er som feiler PC'n min.

http://www.youtube.com/watch?v=kZzVAGNMG5Q

Takker på forhånd for hjelp.

Endret av Gamer93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan jo prøve å steke den, det har jeg tenkt å prøve med mitt defekte 8800gts(fikk nytt kort på garantien), iden er at det er sprukne lodde punkter som er årsaken og steking smelter\mykner tinnet slik at det blir kontakt igjen.

Endret av freddy85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...