Soroloth Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg har nettopp bygget en pc med nylig kjøpte komponenter, men når jeg starter den opp for første gang slår den seg av for å 3 sekunder senere starte opp igjen, denne prosessen fortsetter helt til jeg kutter strømmen. Dette problemet oppstår derimot ikke når jeg ikke har 8 pins strømforsyningskabelen koblet til, hva kan jeg gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Kunne du ramset opp komponentene dine? Lenke til kommentar
Grankongen Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) opps gikk på en blunder der for de som rakk å lese posten Endret 30. desember 2010 av grankongen Lenke til kommentar
Eveningfall Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Er vanskelig å si noe konkret uten å vite komponentende dine, men jeg hadde et problem som ut i fra din beskrivelse høres helt likt ut som det du hadde. I mitt tilfelle viste det seg at det var strømforsyningen som hadde for lite ampere på 12v kontaktene til skjermkortet og at den defor ble overbelastet og pcen gikk inn i en uendelig prosess med og slå seg av og på. En strømforsyning med nok ampere på 12v kontaktene fikset problemet! Første innlegget mitt på forumene her forresten; håper det ble til litt hjelp i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå