Complexity Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Var vel 19år da jeg begynte, fant ut jeg trengte det på morgenen på jobben for å komme i drift Nå er jeg arbeidsledi og drikker ikke lenger kaffe. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Husker ikke helt, men var vel kanskje mellom 23-25 år. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Drikker ikke kaffe, er 17. Liker kaffedrops og sånt veldig godt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Har smakt et par kopper, men det smaker ikke særlig godt. Er 16 år nå for tiden. Og ellers føler jeg meg nesten pliktet til å informere om da/når-regelen i en tråd som denne, selv om slikt er ganske forhatt her omkring. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Liker fortsatt ikke kaffe, er 31. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Og ellers føler jeg meg nesten pliktet til å informere om da/når-regelen i en tråd som denne, selv om slikt er ganske forhatt her omkring. Alltid brukt "når", kommer alltid til å bruke det, uansett hvor feil det er. Lenke til kommentar
msparco Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Jeg var vel rundt 14, da jeg begynte så husker jeg det gikk med en del sukker og melk. Men de siste 4-5 årene så har jeg drukket den svart. Er 21, forresten. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 (endret) Svart kaffe utan något sidanom förutom snus tycker jag är gott. Kaffe är den godaste drycken i världen. En mycket fin, nordisk dricka. Jag har druckit kaffe så länge jag kan minnas. Endret 1. januar 2011 av Eysteinn inn illráði Lenke til kommentar
Sjohej Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 begynte noen måneder før jeg ble 15:P Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Drakk det en del da jeg hadde sommerjobb som 17-åring, men var på ingen måte fordi det smakte godt. Var kun ute etter effekten. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 jeg begynte vel da jeg flyttet for meg selv andre året på videregående. Så var 17. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Dette nærmer seg en telletråd så det er vel på tide med en poll? Var selv 11 år da jeg begynte å drikke kaffe. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 14-ish, nå klarer jeg ikke å komme meg ut døra uten kaffe Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Drikker heldigvis ikke kaffe. Lenke til kommentar
oPRE Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Begynte da jeg var 17 år. Mest på grunn av effekten. Ikke at jeg lagde så mye kaffe til meg selv, men hvis jeg ble spurt sa jeg som oftest ja. Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Er ganske sikker på at jeg var 15 da jeg begynte å drikke kaffe. Kan også ha vært 16. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Kan ikke huske når jeg begynte å like det, men sansynligvis når jeg var ganske liten, i kombinasjon med litt melk på toppen. Når jeg som tja, 18 år begynte som lærling startet jeg å drikke mye, flere kopper daglig, frem til jeg var 20, svart btw. Hvorfor jeg drikker det vet jeg ikke, er vel kanskje varmen og smaken jeg liker, idk. Men jeg er ikke avhengig eller noe, kan fint gå mange måneder uten kaffe, merker ikke noe på det, drikker når jeg har muligheten og ellers ikke, kjører jeg forbi en kaffe-kopp-avtale bensinstasjon jeg har avtale på tar jeg meg altid en kopp, dog ikke på chell/7-eleven, dem har den verste kaffien som er å oppdrive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå