Troy Henrik Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 mitt NF7-S finner ikke HD jeg har en Maxtor dimond9 120GB S-ATA. får dermed ikke innstalert Windows..... kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 finner biosen den i heletatt? prøv å bytt strøm kontakt og ide kabel og.. Lenke til kommentar
F4en Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 pleier å være jumper feil... (sett at du ikke finner den i BIOSen) Hvis den (og eventuelt andre enheter på bussen) står på cable select så skift til master / slave. Det pleier å fikse biffen. Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 4. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2003 jeg har S-ATA så jeg har ikke slave og master jeg sliter.no + at jeg ikke finner den i bios. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Må vel ha en Serial-Ata diskett for at maskinen skal gjenkjenne disken. Lenke til kommentar
jfkleven Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 Det er sikkert en jumper på hovedkortet som må flyttes på for å aktivere s-ata. Skjekk bios innstillingene også. I tillegg må du ha s-ata drivere på diskett hvis du skal legge inn en ren installasjon av windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå