Staalkontroll Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Er denne mobilen no å ha (bortsett fra at den er KJEMPE stor) Er kamra no bra på ann? Åssen er blir det når du tar opp film på ann? : :o Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 3650 er den nest beste kamera telefonen på markedet.. Den eneste som har bedre kamera er v200 (som også har minde oppløsning på bildene). Filmene er ikke så bra kvalitet, det er heller ikke lyd. Men det er da et stort pluss at den i det hele tatt kan filme :smile: 3650 har det meste som en kan finne i mobiltelefoner til dags dato, men den har ikke radio og mophun (men den har java).. Synes du skal gå for 3650 hvis du vurderer ny, og du ikke bryr deg så mye om størrelsen og tastene. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Takk!! Ser du driver å skriver en del her...bra vi har noen som deg her Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Bare lurte på no??? siden du sier at det er den NEST beste kamra mobilen på makrede mener du da også gd 87, se p800, se t610????? :o Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Filmene er ikke så bra kvalitet, det er heller ikke lyd. nuvel.. det kommer litt an på øyet som ser, samt programmet man bruker. jeg får iallefall lyd på mine filmer.. forøvrig den beste telefonen jeg har hatt så langt.. eneste minuset er tastaturet, som tar litt tid å venne seg til. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Får radio på 3650`n oxo nå. Sjekk: http://shop.my-symbian.com/PlatformProduct...productId=72460 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 3650 har også lyd på video-opptakene. Stillbildene er brukbare i høyeste kvalitet, men videoopptak er i realiteten bare skrot. Egner seg kun som en morroting på telefonen.Skal du ha bra videopptak må du kjøpe videokamera. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Filmene er ikke så bra kvalitet, det er heller ikke lyd. nuvel.. det kommer litt an på øyet som ser, samt programmet man bruker. jeg får iallefall lyd på mine filmer.. forøvrig den beste telefonen jeg har hatt så langt.. eneste minuset er tastaturet, som tar litt tid å venne seg til. hmmm....okey...åssen program bruker du for å få lyd på 3650?????????????????? mvh MEG! igejn............ :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Får radio på 3650`n oxo nå. Det er via GPRS, og blir litt dyrt... På den måten får du inn TV og annen video på den også (streamer gjennom realone). Men 3650 er definitivt en bra telefon, hvis du har lyst på en telefon med litt funksjoner. btw, mobil eksperten: Er du den samme personen som som hadde nicket "mobil eksperten" i begynnelsen? I begynnelsen skrev den personen bare dritt/tull/useriøst, mens nå bare dønn seriøse innlegg... :o Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Får radio på 3650`n oxo nå. Det er via GPRS, og blir litt dyrt... På den måten får du inn TV og annen video på den også (streamer gjennom realone). Men 3650 er definitivt en bra telefon, hvis du har lyst på en telefon med litt funksjoner. btw, mobil eksperten: Er du den samme personen som som hadde nicket "mobil eksperten" i begynnelsen? I begynnelsen skrev den personen bare dritt/tull/useriøst, mens nå bare dønn seriøse innlegg... :o HAHA!morsomt! det finnes jo en del av.....!! men isåfall! det er jo bra at mobil eksperten skriver "dønn ærlige" svar..........!! men men!!! lurete på om 3650 også har den "plastic fantastic" følelsen?? har en liten anelse om det....har jo egentlig prøvd 3650, men desverre var jo dette i fylla :-? Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 btw, mobil eksperten: Er du den samme personen som som hadde nicket "mobil eksperten" i begynnelsen? I begynnelsen skrev den personen bare dritt/tull/useriøst, mens nå bare dønn seriøse innlegg... :o Jeg er faktisk en og samme person.. Etter jeg ble utestengt i ca.2 uker bestemte jeg meg for å skrive seriøse innlegg og ikke spamme :wink: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 btw, mobil eksperten: Er du den samme personen som som hadde nicket "mobil eksperten" i begynnelsen? I begynnelsen skrev den personen bare dritt/tull/useriøst, mens nå bare dønn seriøse innlegg... :o Jeg er faktisk en og samme person.. Etter jeg ble utestengt i ca.2 uker bestemte jeg meg for å skrive seriøse innlegg og ikke spamme :wink: Men det er jo bra!! Vi er vell alle mobil elskere! hvorfor drive å skrive tull da? Har alltid elsket mobiler!! Men men! bra du har kommet til fornuft!! go go! Men jeg må ærlig innrømme jeg er ikke så glad i nokia....men jeg gir de en sjanse til med 3650........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå